hjälm + överdrag

Estivuz

Trådstartare
Finns det några butiker i Sthlm som säljer jockeyhjälmar och överdrag?
Har för mig att det finns en butik på Täby, men jag kanske har fått det om bakfoten?

Sv: hjälm + överdrag

jag köppte mitt hjälmöverdrag i en travbutik. Det är ett lika som jockyer har. ;)

Täby Stall och Foder på Täby Galopp säljer nog hjälmar och dom kan också hjälpa dig komma i kontakt med dom som syr hjälmöverdrag!

Jag har köpt mina från UK på postorder. Funkar jäätebra och går snabbt att få hem dem på posten. Sen finns det ju massa mera att välja på där borta än här i Sverige.

*puttar på en halvgammal tråd*

Ska köpa ny hjälm och funderar också på att köpa den ifrån UK, eftersom västen ska beställas ifrån Treehouse.

Men hur vet man vilka som är godkända att använda här i Sverige?

Liknande trådar

Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 796
Senast: Milosari
·
Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 443
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 703
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar