Hjälm från ÖB/Rusta?

Sv: Hjälm från ÖB/Rusta?

Jag köpte min på Öb idag, det passade mig jätte bra!

Någon som vet vad hjälmarna kostade ungefär ? på öb, och rusta ?
Skall köpa massa ny utrustning imorgon, s¨å måste planera om jag skall ha hjälm eller inte :P eller iaf i vilken prisklass :P

Föresten, någon som har bilder på hjälm ifrån resp ställe ?

hittade inte på överskottsbolaget, men tyckte de va lite kul på rusta att den gråa kostar 100 kr mer än den svarta.. är de fö r konstsammets ? eller ?

Dom är fula ..

Men annars är de väll lika säkra, man betalar extra för komfort,utsende och vikt. Så man kan nog inte vänta sig att nått av det är det bästa men lika säkra är de nog.

Idag köpte jag en hjälm ifrån ÖB, skitskön och ser helt okej ut. Stod inget pris så frågade i kassan de visste inte om den kostade 195 som de andra eller om de va 295 så fick den för de billiga prisest. Gör mig ingenting :angel:
haha

den dyrare har ju mjuka byglar runt öronen, det har inte den billiga. Den dyrare är TUSEN gånger snyggare :p

mm, skojar du :P o jag fick den till de billiga priset :D:D:D

Jag tycker att de (den med byglar) är lika snygg/ful som andra ventilationshjälmar i samma stuk för under 1000-lappen.
Lätt är den och passformen är helt utmärkt till mitt huvud. Kommer ner ordentligt och man ser inte ut som en svamp. Så jag är utomordentligt nöjd med min 400-kronors-hjälm

jag känner dock att jag ser ut lite som en svamp i min hjälm, ska ta bild så får ni se :P haha

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 621
Senast: ako
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 207
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
17 518
Hästmänniskan Är väldigt nyfiken på hur andra gör när ni hanterar hästen ur en säkerhets synpunkt. Jag har sett en del olika nivåer av säkerhetstänk... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 390
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2