Hjäääälp

Trådstartare
undrar bara om någon vet vart man kan få tag i , hur ska jag förklara, hmmm jo jag vill kunna "trycka" in mönster i läder så jag behöver allså nån slags mönster och press :confused: vet inte hur jag ska förklara men jag vill kunna få fina mönster i läder :love: . Jag vet att man kan göra detta för hand men vill ändå veta om det finns :p

Sv: Hjäääälp

På skolan när jag gick Sadelmakeri A så kunde vi göra detaljer/mönster i lädret.
Vet tyvärr inte själv vart man köper dessa så att man göra egna, men kolla med närmsta sadelmakare så får du säkert hjälp där.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 358
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 951
Senast: Amha
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 821

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka