Hittar inte Windows messenger ?

Saybia

Trådstartare
Jag känner mig såhär :confused: :confused: :confused:
Är så att datorn har börjat leva sitt eget liv :smirk:
Just nu så har den "kommit på" att så fort MSN messenger stänger ner (vilket den gör av sig självt ibland), så startar Windows messenger automatiskt istället :crazy:
Jag vill verkligen inte det! har folk på den kontaktlistan som jag inte vill ha å göra med längre + att det är väldigt irriterande när folk skriver när man tex. ligger & sover...
Så, i allafall: Hittade Windows messenger ikonen & tog bort den, samtidigt så hänvisades jag till att ta bort programmet helt i
"Lägg till eller ta bort program", så jag gick dit men kunde inte för mitt liv hitta igen Windows messenger...den fanns inte där :confused:
Så nu sitter jag här med ett Windows messenger som "inte finns" men som ändå startar igång så fort jag loggar ut från MSN messenger :mad: kan ju inte göra nåt, inte "blocka" nån & inte se vilka som är online & inte eftersom jag inte hittar igen programmet...

Så, nån som har förslag på vad jag kan göra för att bli av med den för gott? ;) Var kan programmet ha gömt sig?

/Saybia - som känner sig mycket förvirrad :crazy:
 
Sv: Hittar inte Windows messenger ?

Läs igenom den här tråden!

Sen går du in i inställningar på Windows Messenger och stänger av automatisk inloggning.

Avinstallerar du Windows Messenger kan du få problem med vissa funktioner i MSN Messenger.
 
Sv: Hittar inte Windows messenger ?

A_K_N skrev:
Läs igenom den här tråden!

Tack! Försökte med att ta bort den från windows komponenterna men den ligger fortfarande kvar. Bockade av allt som var ikryssat på
Outlook Express under verktyg -alternativ - allmänt

Sen går du in i inställningar på Windows Messenger och stänger av automatisk inloggning..

Det går inte för jag tar mig inte in i Windows messenger på nåt sätt...

Så jag kastas ut från MSN messenger stup i kvarten & loggas automatiskt in på Windows messenger fortfarande :mad:
SÅ irriterande, jag vill verkligen inte :crazy: :(
 
Sv: Hittar inte Windows messenger ?

Hmm..nu hoppas jag att jag blivit av med den i allafall, lyckades krångla mig in på den & ta bort V-na på "automatisk inloggning" m.m.
Får se om det hjälper...
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 313
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 755
Senast: Nepenthe
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 946
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 366
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp