"Hitta ut ur rummet"-spel

Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Ska man klicka runt på båda brösten, eller hålla sig till ett? Går inge vidare för mig på bröstfronten. ;)

Jag har fått en stor kondom, tidningen, och underkläderna...
Nu då? Nu kommer jag inte längre...:confused:

JAg får inte fram några siffror på trosorna!
Har fått tidningen,underkläderna stor kondom me "vatten" i och allt det! MEn hur gör jag nu? :confused:

wee. statyn kom... Men sen då? jag har just upptäckt att man kan bläddra i tidningen, men det hjälpte ju inte.

Hrm. Satt i tre min med hennes jäkla bröst, men hon vill ändå inte komma. Hon tycker nog inte om mig. :( :p

Mäh det vill dom ju inte för mig :( ska man trycka på något speciellt ställe?? muttar...

såg du siffrorna?
Du bör stå vänd mot den kvinnliga statyn, ta på dig trosorna och sen titta på siffrorna

fick bort siffrorna igen genom att ta bort trosorna, men ska jag använda siffrona till något?

Jo jag märkte ju det..men ska man använda siffrorna till något?
Jag får inte tidningen å kondomen å funka..ska man trycka någon speciellt stans?

Nu fick jag det å funka också...sen då??

sorry att jag spammar tråden lite..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 597
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka