"Hitta ut ur rummet"-spel

Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Ska man klicka runt på båda brösten, eller hålla sig till ett? Går inge vidare för mig på bröstfronten. ;)
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Jag har fått en stor kondom, tidningen, och underkläderna...
Nu då? Nu kommer jag inte längre...:confused:
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

JAg får inte fram några siffror på trosorna!
Har fått tidningen,underkläderna stor kondom me "vatten" i och allt det! MEn hur gör jag nu? :confused:
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

wee. statyn kom... Men sen då? jag har just upptäckt att man kan bläddra i tidningen, men det hjälpte ju inte.
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Hrm. Satt i tre min med hennes jäkla bröst, men hon vill ändå inte komma. Hon tycker nog inte om mig. :( :p
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Mäh det vill dom ju inte för mig :( ska man trycka på något speciellt ställe?? muttar...
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

såg du siffrorna?
Du bör stå vänd mot den kvinnliga statyn, ta på dig trosorna och sen titta på siffrorna
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

fick bort siffrorna igen genom att ta bort trosorna, men ska jag använda siffrona till något?
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Jo jag märkte ju det..men ska man använda siffrorna till något?
Jag får inte tidningen å kondomen å funka..ska man trycka någon speciellt stans?
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Nu fick jag det å funka också...sen då??

sorry att jag spammar tråden lite..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 884
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 464
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 137
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 052
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp