"Hitta ut ur rummet"-spel

Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Jag har fått kondomen stor nu också..men vad ska man göra med den då?
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Vad ska man göra sen då? Har kondomen och allt
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Jag har sökt runt lite om spelet nu, och det finns tydligen ingen som löst det :crazy:
Jag lägger ner nu :p
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

haha,har oxå kollat runt endel,INGEN som har klarat det!:devil: :o

faan,va irriterande!:cool:
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

klicka upp kondomen i närbild,sen "stoppar" du dildon/snoppen i den!


shit,vilken tur jag hade förut! bussen går kvart över egentligen,men som tur var var den försenad! jag kom dit tjugo över och då stod edsborna kvar...gah....Buke är INTE bra för tidspassning!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

dildon liggerbakom den där saken som snurrar...du får snurra den några gånger tills du skymtar den och klicka på den då!

Har du läst att ingen klarat det...:p ...! Eller ska du bli den förste att klara sig!?:D


Jag höll på och klickade runt kvinnostatyns bröst och då kissa hon på sig!
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Man kan samla upp "kisset" (haha, jag tror att hon blir våt när man tar henne på brösten ;) ) i kondomen
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

trosorna hittade vi för lääänge sen...:rofl:

vad ska man ha en kondom med kiss i egentligen? brukar ju vara ganska logiska saker ändå..men detta:confused:
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

jag har hämtat upp allt som sagts i tråden nu
kondom, vigra, "vatten" i kondomen, tidningen, trosor, bh ja allt som sagts i tråden vad ska jag göra nu då??
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

har du sett siffrorna i trosorna?
eller fått fram bokstäverna i porrtidningen? :angel:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 884
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 464
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 137
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 052
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp