Hitta trådar man postat i

C

C_L

Eftersom jag är gammal trött och seg kommer jag inte ihåg vilka trådar jag postat i alltid.

För att söka upp dessa använder jag mig av verktygen "Sök" och så söker jag på mitt anv.namn och "Tråd"

Här ser jag några av de trådar jag startat och postat i.

Varför visas endast ca: hälften av dem?

Det är ganska frustrerande och efter några dagar har jag helt glömt vilka trådar jag varit aktiv i eftersom de aldrig ens kommer upp på min lista.

Skumt tycker jag.

Borde inte alla trådar hamna där?

Sv: Hitta trådar man postat i

Varför går du inte in under din profil och klickar på statistik så hittar du alla dina trådar och inlägg, måste vara enklare än att använda sökfunktionen.

Varför alla trådar inte är med kan jag inte svara på :crazy:

Eller skaffar prenumeration på dem, så man kan gå via kontrollpanelen och få upp de trådar som det är nya inlägg i... Det gör man via kontrollpanelen... Jag har utan att få epost...

Varför går du inte in under din profil och klickar på statistik så hittar du alla dina trådar och inlägg, måste vara enklare än att använda sökfunktionen.

Varför alla trådar inte är med kan jag inte svara på :crazy:

Men om jag söker i min statistik får jag bara upp inlägg eller trådar jag skapat...jag vill ha upp trådar jag postat i för att kunna gå till senaste inlägget precis så som det blir när man söker i sökmotorn, men där lagras endast ca: hälften av de trådar jag postat i.

Det finns ju så man kan få upp de trådar du skrivit inlägg i... Om det är över eller under de trådar man skapat själv...

Titta under denna flik på din profil
Hitta fler inlägg av C_L

:crazy:

Det har jag ju svarat på...

Det är inte det jag vill ha upp..jag vill ha upp trådar som jag postat i. Precis som jag beskrev i mitt tidigare inlägg.

Ja men får du inte upp det då? Jag får upp de trådarna du har postat i... Inte bara de som är startade av dig... ;) ;) ;)

Men som sagt vad använder jag mig av prenumerationer utan epost...

Ja men får du inte upp det då? Jag får upp de trådarna du har postat i... Inte bara de som är startade av dig... ;) ;) ;)

Men som sagt vad använder jag mig av prenumerationer utan epost...

Jodå, jag får upp trådar jag postat i men inte ALLA trådar jag postat i och om jag går in i min statistik så kan jag inte, som med sök-funktionen, välja trådar som jag postat i utan då blir det trådar jag startat eller inlägg direkt, men om jag använder sökfunktionen kommer jag till trådar jag postat i, och då kan jag trycka på knappen som tar mig direkt till det sist lästa inlägget, denna funktionen är superduper, MEN, ALLA trådar (Om igen) jag postat i kommer inte upp, de kommer ibland inte upp alls, eller ibland efter 10-15 inlägg och som sagt, direkt.

Tirst och komplicerat.

men (med reservation för att jag har missat något du redan skrivit, jag är lite trött) varför inte ställa in så att du automatiskt prenumererar på alla trådar du postar i? (det jag tror att Carolus menar)

jag har det så, går att ändra under kontrollpanelen. alla trådar jag skriver i hamnar på mina prenumerationer och sedan är det bara att klicka på "Kontrollpanelen" så ser man där en lista på alla ens trådar man postat i, om det har kommit några nya inlägg. De sorteras med senaste aktiva tråden först.

Vill man få fram trådar man skrivit i som inte postats i sen man själv gjorde det kan man ju få fram det också med ett par knapptryckningar.

Verkar vara det absolut enklaste sättet, tycker jag.

Inlägg i snackforumen, rensas bort per automatik med jämna mellanrum, så det kan ju vara ETT svar...

Inlägg i snackforumen, rensas bort per automatik med jämna mellanrum, så det kan ju vara ETT svar...

Nope, det är högst aktuella trådar jag menar, tex: "Dagens Gapskratt" på Senior, den kommer inte upp när jag söker på mitt anv.namn och trådar.

Skumt! Och ändå är den så lång!

Jag får upp den + inlägget du skrivit då jag söker på dina inlägg.

Kanske du har något fel på din dator eller inställning.

Nope, det är högst aktuella trådar jag menar, tex: "Dagens Gapskratt" på Senior, den kommer inte upp när jag söker på mitt anv.namn och trådar.

Skumt! Och ändå är den så lång!

Jag får upp den om jag går via din profil och trådar du har skrivit inlägg i... ;) ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 329
Senast: Enya
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 143
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
22 832
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38