Hitta hund på nätet

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare anja23
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 722
A

anja23

Jag såg en tjej som tränade lydnad med sin fina Golden igår.
Tjejen gick i min parallellklass i gymnasiet, men vi känner inte varandra. Och eftersom det är drygt 8 år sen vi gick ut skolan så vet hon förmodligen inte vem jag är! Haha.
Men jag blev så nyfiken på var hennes hund var ifrån. :love:

Finns det nåt register på nätet där man kan hitta hundar genom att söka på deras ägare?

Sv: Hitta hund på nätet

Om du inte redan sökt på hennes namn på google (där kan man faktiskt få fram massor!) så gör det.
Annars kan du ju gå till samma ställe igen, där du såg henne, hoppas på att se henne igen och om du gör det, så fråga :)

Sv: Hitta hund på nätet

Tävlar hon så brukar vissa brukshundklubbar ha bilder på sina tävlingsekipage på sidorna :idea:

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 858
Senast: Ragdoll
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 346
Senast: Johanna1988
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 522
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka