Hitta hästar England

T

trav

Har England någon motsvarighet till vår Galoppsport.se? Där man kan söka galopphästar med tävlingsresultat och avkommor???

Jag vet ingen motsvarighet i så motto att den är gratis, men på Weatherbys sida, så har de just nu ett erbjudande till nya användare (hade iallalfall). Man kan få tag i det mesta där, men då krävs det nog dessvärre att man är registrerad.
Adressen är:
http://www.weatherbys.net/eol/index.htm

Sv: Hitta hästar England

The British Equestrian Database har både irländska och engelska stamtavlor ända bak till 1600 talet. Vet dock inte om de har resultat.

www.pedigreequery.com.

Kräver dock att du kan läsa Engelska.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej, Någon som vet hur det fungerar att importera häst till Sverige från England. Behöver man exv betala moms 25% vid import? Har...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Cambrie
·
Ekonomi & Juridik Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med...
Svar
4
· Visningar
959
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 474
Senast: Mia_R
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
5 218
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar