Hitta gamla sidor..

S

smiling_sun

Jag letar efter en hemsida jag var inne på för ett tag sen, men hittar inte den i listan.. Jag vet att man kan rtycka på några tangenter så kommer det upp var man varit den senaste veckan eller vad det nu är. Det var en sida där det sålde hästtäcken och jag vill så gärna köpa dt ena men hittar nu inte sidan o kommer inte ihåg vad den heter.. :confused:
 
Sv: Hitta gamla sidor..

Du har en knapp i Explorer som heter Tidigare. Den ser ut som en klocka och tar fram listan över sidor du besökt i veckan.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 410
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 953
Senast: Jeps
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 905
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp