Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där ser man hennes 5 valpar också om det nu är dom.
0:53 på Pirus film ser man vilken fin relation han verkade ha till sin hund...![]()
0:53 på Pirus film ser man vilken fin relation han verkade ha till sin hund...![]()
Visst är det den mer gråa hunden som är Blondi?
Har du hittat ngt stam på henne ännu?
Varför så besatt av Hitlers hund? Försöker du hitta någon nu levande ättling för eget bruk? Varför i så fall?![]()
Besatt?Varför så besatt av Hitlers hund? Försöker du hitta någon nu levande ättling för eget bruk? Varför i så fall?![]()
Varför så besatt av Hitlers hund? Försöker du hitta någon nu levande ättling för eget bruk? Varför i så fall?![]()
Varför inte?Jag tycker det är en jätteintressant tråd om man är intresserad av schäfrar överlag. Blondi är ju ändå en "schäferkändis".
Man undrar ju lite vad hon har för linjer, inte för att jag kan mycke tom sånt. Men man lär sig ju i efterhand![]()
Besatt är jag inte... Tycker det är riktigt intresant med Schäferns historia o vilka linjer dom är ifrån. För Schäfern är så lätt o följa ända tillbax från start bara man har nåt o gå ifrån.
Ok. Jag kan förstå intresset iofs. Fast du har inte kommenterat mitt inlägg där jag skrev att en av "valparna" på filmen är en svart skotte.![]()
Kan man väl vara det är väl inge djurplågeri med det man dör ju direkt. Han kanske såg det som vettigare o göra så än ryssen skulle ta henne som nån trofé.
Ok. Jag kan förstå intresset iofs. Fast du har inte kommenterat mitt inlägg där jag skrev att en av "valparna" på filmen är en svart skotte.![]()