Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...och när vi ändå är inne på restauranger så är "Sju helvetes gluggar" i uppsala en FET jäkla DISS.
Värre restaurang har jag bannemig aldrig varit med om
Jag tror att den varit uppe i tråden en gång innan, men den är värd en till.
Sån jävla HISS!! Lagom mycket banansmak, och ja, lagomt av allt!
Jag vill förresten dissa Gott och Blandat! De senaste gångerna har jag bara fått en och annan av de där lakritsarna (söt) med hål. De godaste i hela påsen så är det 1-2 stycken i hela påsen bara! Så kan man inte göra!!!
Det håller jag med om, det är det fortfarande och jag gillar inte lakrits, men jag menar just den där speiella med hål, ett rör med hål i typ, om du vet vilken jag menar. Den är god och den finns det en eller två av och resten är svarta äckliga lakrits och andra. Många lakrits är där ja, alldeles för många. Men inte rätt lakritsÅh det är alltid för många svarta godisar i dom påsarna. Nu kanske jag äntligen törs köpa igen? Gillar dom röda.
Det håller jag med om, det är det fortfarande och jag gillar inte lakrits, men jag menar just den där speiella med hål, ett rör med hål i typ, om du vet vilken jag menar. Den är god och den finns det en eller två av och resten är svarta äckliga lakrits och andra. Många lakrits är där ja, alldeles för många. Men inte rätt lakrits
Vet inte vart jag ska börjaMen kan du inte berätta varför det blev en sådan rejäl diss? Känns konstigt att gå på ett ställe så hårt utan att komma med någon riktig kritik.
Jag vill förresten dissa Gott och Blandat! De senaste gångerna har jag bara fått en och annan av de där lakritsarna (söt) med hål. De godaste i hela påsen så är det 1-2 stycken i hela påsen bara! Så kan man inte göra!!!
Sådär är det väl alltid i godisblandningar? Som fiskar, varför är det så få gröna fiskar? Både i påsar och om man plockar lösgodis. Det finns hur mycket gula och orange som helst, sen några få grönisar. Dåligt är vad det är!
Jag gör samma. Gröna fiskar och chokladkolorna bland ACO-kolorJag är en såndär som finplockar lösvikten kan stå och plocka ut bara röda och gröna godisar, allt annat är ju äckligt.. Stackars dom som plockar efter mig.
Alltså jag är JÄTTEkinkig när jag tar lösgodis Speciellt G&B salt...då vill jag bara ha chili, kola och de trekantigaJag gör samma. Gröna fiskar och chokladkolorna bland ACO-kolor
Ja jösses, det ÄR ett allvarligt fel och jag har nästan helt slutat köpa en sådan påse. Det händer ibland och det är lika trist varje gång det är så få hål-lakritsar i påsen! De andra lakritsarna är oätliga dock, till och med min hund ratar dem och hon äter normalt alltJag gillar lakrits i alla former, men jag håller med om att hål-lakritsen måste det bara finnas många av i Gott och blandat! Ynka en eller två stycken i en hel påse är alldeles för få och ett allvarligt fel.
Jag gillar lakrits i alla former, men jag håller med om att hål-lakritsen måste det bara finnas många av i Gott och blandat! Ynka en eller två stycken i en hel påse är alldeles för få och ett allvarligt fel.
Ja jösses, det ÄR ett allvarligt fel och jag har nästan helt slutat köpa en sådan påse. Det händer ibland och det är lika trist varje gång det är så få hål-lakritsar i påsen! De andra lakritsarna är oätliga dock, till och med min hund ratar dem och hon äter normalt allt
Apropå julmust längtar jag tills denna kommer ut på systembolaget för säsongen (HISS):
Den är alkoholfri men säljs på bolaget som sagt. SÅÅÅ god! Alla läsk-muster kan slänga sig i väggen!
Det enda som är lite synd är att den har en riktig kork, så först tänkte jag att då måste man ju dricka upp hela på en gång ()… MEN den håller sig bubblig öppnad i kylen om man stoppar ned skaftet på en tesked i flaskhalsen. Jätteknäppt tips första gången jag hörde det men det funkar, har testat själv på både musten och mousserande vin. Håller sig som nyöppnat i ett dygn till!