Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
epistick1.jpg

HISS!!
Äntligen kanske jag kan bli kvitt mitt jävla ansiktshår!! :eek: (fast det känns onekligen en del...måste nog hitta "den rätta knycken")

(och en bonus-HISS till Fyndiq som var otroligt snabba med leverans av både denna och det andra jag beställde (som också är HISS! :love: men av privat, ytterst osnuskig, karaktär :D ) :bow::bow: )
Undra om farmor och faster blir stötta om jag köper det i julklapp till dom :angel: Dom klagar alltid på skägget haha :grin:

740685.JPG

DISS
Detta är efter många om och med en diss, inte för att den är helt avskyvärd utan för att den bara smakar alkohol och inget äpple. Av någon konstig anledning förväntade jag mig att det skulle smaka äpple.

740685.JPG

DISS
Detta är efter många om och med en diss, inte för att den är helt avskyvärd utan för att den bara smakar alkohol och inget äpple. Av någon konstig anledning förväntade jag mig att det skulle smaka äpple.

Den där är så vidrig att jag vet inte var jag ska börja :yuck: Den luktar och smakar gödsel. Det är så synd för färgen är underbar :arghh:

Ingen nyhet men total HISS:

cider-astrakan.jpg

:d God även i 2,25% varianten också, perfekt till mat.

(och en bonus-HISS till Fyndiq som var otroligt snabba med leverans av både denna och det andra jag beställde (som också är HISS! :love: men av privat, ytterst osnuskig, karaktär :D ) :bow::bow: )

ville bara tillägga sådär att det inte är fyndiq som är snabba utan butikerna ;) visserligen finns det riktlinjer för hur fort man ska skicka varorna men det är ändå upp till varje butik att faktiskt skicka varan (fraktkostnaden som fyndiq behåller helt själva får sedan butikerna betala)

ville bara tillägga sådär att det inte är fyndiq som är snabba utan butikerna ;) visserligen finns det riktlinjer för hur fort man ska skicka varorna men det är ändå upp till varje butik att faktiskt skicka varan (fraktkostnaden som fyndiq behåller helt själva får sedan butikerna betala)
Jajo det är sant, men det lär ju ha varit de som styrde upp det tämligen omgående för att det skulle kunna bli en så snabb leverans, tänker jag :p

Jajo det är sant, men det lär ju ha varit de som styrde upp det tämligen omgående för att det skulle kunna bli en så snabb leverans, tänker jag :p

Som säljare får man en plocklista av fyndiq, när något sålts (det går automatiskt), det är allt :) resten sköts av respektive företag som packar och skickar. Fyndiq är bra! det är inte det jag menar, men fyndiq har ändå väääääldigt lite med varoutskick eller leverans att göra.

/Fyndiqsäljare
Sorry för OT

VA finns Dollarstore här nere nu?? :eek::love::banana::bump: Då måste jag ju nästan ha vägarna förbi... Har faktiskt saknat den butiken sen jag flyttade från Dalarna å ner till Skåne :)

Jag har kört förbi butiken många gånger under tiden det har byggts och fixats. Dock har jag inte besökt den öppnade butiken, än. Du får göra en utflykt dit :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka