Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
19:- (+ frakt á 49:- men Fyndiq är en LIVSFARLIG sida...så man kan få mycket för samma fraktkostnad :angel: och nej, jag jobbar inte där heller :rofl: ) helt otroligt väl värd det! Och dessutom är det ju ändå billigare än vax o.s.v. så det spelar kanske ingen roll för den sakens skull.
Testat vax-strips (för ansikte) gick INTE, raka är ju dömt att misslyckas liksom,dessutom kommer det ju tillbaka like a skott.
Så jag är otroligt glad över att det verkar finnas en otroligt praktisk, enkel och BILLIG lösning! :banana:
Har samma erfarenhet som du! Verkar perfekt för oss :up:

:p Det finns fortfarande fler i Norrland :rofl: Fast det är klart, Skåne är ju så litet att det inte behövs så många ;) :D

Ytmässigt kanske det är litet men befolkningsmässigt desto större ;) (Varför du sen jämför Norrland med Skåne är en annan femma. Ska du jämföra får du väl för fasen jämföra Norrland med Götaland eller valfritt norrländskt län/landskap med Skåne :idea: )

Jag insåg dock att jag inte bara var tvåa utan trea på bollen gällande Dollarstore i Staffanstorp. Fy skäms på mig! :banghead: :p

Ytmässigt kanske det är litet men befolkningsmässigt desto större ;) (Varför du sen jämför Norrland med Skåne är en annan femma. Ska du jämföra får du väl för fasen jämföra Norrland med Götaland eller valfritt norrländskt län/landskap med Skåne :idea: )

Jag insåg dock att jag inte bara var tvåa utan trea på bollen gällande Dollarstore i Staffanstorp. Fy skäms på mig! :banghead: :p

OT men de flesta landskapen i Norrland spöar nog Skåne till ytan :D Vet inte hur de ser ut med Medelpad och Gästrikland dock. Är rätt säker på att Norrland är större än Götaland ;) Kan för övrigt tala om att hela Härjedalen är en kommun också, större än hela Skåne.

*nej, har inget emot Skåne, har tillbringat mågna hästrelaterade semestrar där* :)

OT men de flesta landskapen i Norrland spöar nog Skåne till ytan :D Vet inte hur de ser ut med Medelpad och Gästrikland dock. Är rätt säker på att Norrland är större än Götaland ;) Kan för övrigt tala om att hela Härjedalen är en kommun också, större än hela Skåne.

*nej, har inget emot Skåne, har tillbringat mågna hästrelaterade semestrar där* :)

Efter att ha undersökt saken (länen valde jag) så kan jag meddela att samtliga norrländska län till ytan (sjöar är tydligen inte medräknade) är större än Skåne. Däremot befolkningsmässigt är Skåne tredje störst i landet så där har de norrländska länen ingen chans ;)

Jag har dock aldrig ifrågasatt att samtliga norrländska län är större är Skåne. Däremot protesterar jag mot jämförelsen mellan Norrland och Skåne :p

Usch! Jag har varit på Netto en gång. Det gjorde mig så deprimerad att jag aldrig gått tillbaka :p
Vi hade Netto här i Uppsala...och jag instämmer med dig, en mer deprimerande butik har jag aldrig varit in i tror jag :crazy:
@Ninnurur - vad är det du känner att du saknar här i stan? (...som jag själv inte har tänkt på, men om du säger något kommer jag säkert att hålla med om att "DET borde vi ju ha!" ;) )

Vi hade Netto här i Uppsala...och jag instämmer med dig, en mer deprimerande butik har jag aldrig varit in i tror jag :crazy:
@Ninnurur - vad är det du känner att du saknar här i stan? (...som jag själv inte har tänkt på, men om du säger något kommer jag säkert att hålla med om att "DET borde vi ju ha!" ;) )

Jag blir deprimerad av att inte ha Netto! I Uppsala saknas framför allt HAVET. :cautious:

vad är det du känner att du saknar här i stan? (...som jag själv inte har tänkt på, men om du säger något kommer jag säkert att hålla med om att "DET borde vi ju ha!" ;) )
Jag sa inte direkt att vi saknade något, jag mest konstaterade att det inte finns. Men en Dollarstore eller så hade ju varit kul ibland.

Det är något märkligt med Netto, det är en butik som känns lite tragisk på något vis.

Nu har jag iofs bara varit i de som finns i Helsingborg, och dom är perfekta om man bara ska ha typ lite mjölk. Möjligt att parkera nära entren är ett stort plus. Roliga inredningsprylar, och ofta något billigt-pga-kort-datum.

Nu har jag iofs bara varit i de som finns i Helsingborg, och dom är perfekta om man bara ska ha typ lite mjölk. Möjligt att parkera nära entren är ett stort plus. Roliga inredningsprylar, och ofta något billigt-pga-kort-datum.
En bekant var på Netto för att köpa just mjölk för några år sen. Mjölken var slut, men golfklubbor hade hon kunnat köpa om hon ville! :up:

Det kanske är ett lokalt fenomen men parkera nära entrén kan jag vid samtliga mataffärer i Staffanstorp :p (Netto, Lidl, Ica, CityGross och Willys.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka