Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag köpte min på Ica Maxi.

Tack, då ska jag nog börja med någon av de andra.

Har testat popcorn smaken, urk:yuck: inget gott alls, salta små sega popcorn nedtryckta i den goda vaniljglassen, nej det var ingen höjdare, popcorn+glass är ingen bra kombination:down: lägg pengarna på en god glass istället:D

Jag stod och fingrade på de där igår, men fegade ur. Nästa gång slår jag till!

För övrigt funkar det bra att förvara färsk ingefära i frysen för att förhindra mögel. Den är dock lika trist att hantera som fryst.

Jag river min ingefära på en vitklöksrivare som jag inte visste vad jag skulle göra med. Galet bra.

Jag har fått lite dille på dom här
estr_jordnotsbagar_0013_3d_new_large.png

Jättegoda. Så HISS.

Har testat popcorn smaken, urk:yuck: inget gott alls, salta små sega popcorn nedtryckta i den goda vaniljglassen, nej det var ingen höjdare, popcorn+glass är ingen bra kombination:down: lägg pengarna på en god glass istället:D

Gick förbi ett smaktest i affären idag, och tyckte popcornglassen var helt ok, men inte i närheten av mintdrömmen. :)

Inte en nyhet, men tål att hissas ändå. Om man kokar ägg ofta är den här helt underbar. Man ställer bara in allt i micron så sköter det sig självt. Ingen tid att passa, inte håll koll på grytan på spisen, ingen äggkokare som skriker när den är klar så man får slå av den. Man kan ställa in i micron och ta en dusch, eller promenad, eller vad man nu vill så är äggen färdiga. De blir inte konstiga på något sätt. Jag ÄLSKAR den och använder den flitigt. HISS!
Finns för ett ägg också som kanske är smidigt att ha på jobbet tex, men jag har den större.

f4f655c11a297cbe70796bfc3809d3b0.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka