Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill hissa Marabou som låter NonStop-kakan komma tillbaka! I lööööv it!!! :D
10696419_10152834050684684_3860053348616884219_n.jpg

Äntligen kom mitt nya topplack Seche Vite, som alla i nagellackstråden redan använt i en evighet. Ja, jag är lite efter. Hur som helst, SÅ himla bra! Lacket blir stenhårt och torrt på bara ett par sekunder, inte så där "torrt om jag bara trycker lite försiktigt med tummen men går sönder om jag går på toa nu"-torrt, utan torrt som i "torrt så jag stöka runt i köket"-torrt. HISS!
Seche_Vite_Dry_Fast_Top_Coat_14ml_1367226061.png

Äntligen kom mitt nya topplack Seche Vite, som alla i nagellackstråden redan använt i en evighet. Ja, jag är lite efter. Hur som helst, SÅ himla bra! Lacket blir stenhårt och torrt på bara ett par sekunder, inte så där "torrt om jag bara trycker lite försiktigt med tummen men går sönder om jag går på toa nu"-torrt, utan torrt som i "torrt så jag stöka runt i köket"-torrt. HISS!
Seche_Vite_Dry_Fast_Top_Coat_14ml_1367226061.png

Låter ju för bra för att vara sant! Hur snabbt efter att man målat färgen målar man på detta?
Varenda gång jag använt topplack eller behövt måla nagellack 2 ggr har det blivit förstört precis som du beskriver...

Låter ju för bra för att vara sant! Hur snabbt efter att man målat färgen målar man på detta?
Varenda gång jag använt topplack eller behövt måla nagellack 2 ggr har det blivit förstört precis som du beskriver...
Det tyckte jag också, men tänkte att jag kunde chansa :p
Jag målar på det efter någon enstaka minut, när jag målade naglarna igår målade jag 3 lager med det vanliga lacket, nån minut mellan varje lager och sen på med topplacket. Sen torkar det illa kvickt och det går att faktiskt använda fingrarna! Annars brukar jag alltid sabba lacket så fort jag typ ska dra på mig ett bar byxor eller nåt.

Kan tipsa om att köpa det på Ebay!

Jag måste bara varna om att den skär sig med en del andra märken så den kletar ut lacket. Det spelar ingen roll om man har enfärgat lack, men har man gjort mönster så blir det fult. Inte alla lacker, men några tål inte varandra. Så diss på det men hiss till lacket.

@Anna Såg att du gillade min glasskaféhiss. Laxbutiken i Ljungskile, där borde väl du passera rätt ofta? ;)

Fast de kanske bara har glasskaféet öppet sommartid. Och du åker förmodligen buss eller tåg.

@Anna Såg att du gillade min glasskaféhiss. Laxbutiken i Ljungskile, där borde väl du passera rätt ofta? ;)

Fast de kanske bara har glasskaféet öppet sommartid. Och du åker förmodligen buss eller tåg.

Ja, det gör jag! Mamma och pappa stannar där ibland och käkar på väg upp / ner, så det är säkert inte någon omöjlighet att förhandla mig till ett stopp någon gång när jag åker med dem! Tack för infon!

Ja, det gör jag! Mamma och pappa stannar där ibland och käkar på väg upp / ner, så det är säkert inte någon omöjlighet att förhandla mig till ett stopp någon gång när jag åker med dem! Tack för infon!
Alltså även laxrätterna är jättefina ... Du bör helt klart testa hela stället ;)

Jag måste bara varna om att den skär sig med en del andra märken så den kletar ut lacket. Det spelar ingen roll om man har enfärgat lack, men har man gjort mönster så blir det fult. Inte alla lacker, men några tål inte varandra. Så diss på det men hiss till lacket.
Bra att veta, tack!

epistick1.jpg

HISS!!
Äntligen kanske jag kan bli kvitt mitt jävla ansiktshår!! :eek: (fast det känns onekligen en del...måste nog hitta "den rätta knycken")

(och en bonus-HISS till Fyndiq som var otroligt snabba med leverans av både denna och det andra jag beställde (som också är HISS! :love: men av privat, ytterst osnuskig, karaktär :D ) :bow::bow: )

epistick1.jpg

HISS!!
Äntligen kanske jag kan bli kvitt mitt jävla ansiktshår!! :eek: (fast det känns onekligen en del...måste nog hitta "den rätta knycken")

(och en bonus-HISS till Fyndiq som var otroligt snabba med leverans av både denna och det andra jag beställde (som också är HISS! :love: men av privat, ytterst osnuskig, karaktär :D ) :bow::bow: )
Åh, den måste inhandlas!! Aldrig sett förut men verkar vara det jag behöver!

19:- (+ frakt á 49:- men Fyndiq är en LIVSFARLIG sida...så man kan få mycket för samma fraktkostnad :angel: och nej, jag jobbar inte där heller :rofl: ) helt otroligt väl värd det! Och dessutom är det ju ändå billigare än vax o.s.v. så det spelar kanske ingen roll för den sakens skull.
Testat vax-strips (för ansikte) gick INTE, raka är ju dömt att misslyckas liksom,dessutom kommer det ju tillbaka like a skott.
Så jag är otroligt glad över att det verkar finnas en otroligt praktisk, enkel och BILLIG lösning! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka