Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hissar mitt mail från Testagram idag! Boxen kommer i slutet på november!
HISS:
Såååå värt 39:- för 96 st. Här ska eldas!
De är ännu billigare på Dollarstore men det har ni väl inte i Skåneland
Den öppnade i helgen, tror jag! (dagavill, jag var i alla fall där för några dagar sen)Jag tror faktiskt vi kommer att få i Staffanstorp, om jag inte fattat helt galet.
Äntligen, jag har fattat rätt http://www.dollarstore.se/butiker-oeppettider.aspx
Äntligen kom mitt nya topplack Seche Vite, som alla i nagellackstråden redan använt i en evighet. Ja, jag är lite efter. Hur som helst, SÅ himla bra! Lacket blir stenhårt och torrt på bara ett par sekunder, inte så där "torrt om jag bara trycker lite försiktigt med tummen men går sönder om jag går på toa nu"-torrt, utan torrt som i "torrt så jag stöka runt i köket"-torrt. HISS!
Det tyckte jag också, men tänkte att jag kunde chansaLåter ju för bra för att vara sant! Hur snabbt efter att man målat färgen målar man på detta?
Varenda gång jag använt topplack eller behövt måla nagellack 2 ggr har det blivit förstört precis som du beskriver...
Äntligen kom mitt nya topplack Seche Vite, som alla i nagellackstråden redan använt i en evighet. Ja, jag är lite efter. Hur som helst, SÅ himla bra! Lacket blir stenhårt och torrt på bara ett par sekunder, inte så där "torrt om jag bara trycker lite försiktigt med tummen men går sönder om jag går på toa nu"-torrt, utan torrt som i "torrt så jag stöka runt i köket"-torrt. HISS!
@Anna Såg att du gillade min glasskaféhiss. Laxbutiken i Ljungskile, där borde väl du passera rätt ofta?
Fast de kanske bara har glasskaféet öppet sommartid. Och du åker förmodligen buss eller tåg.
Alltså även laxrätterna är jättefina ... Du bör helt klart testa hela ställetJa, det gör jag! Mamma och pappa stannar där ibland och käkar på väg upp / ner, så det är säkert inte någon omöjlighet att förhandla mig till ett stopp någon gång när jag åker med dem! Tack för infon!
Alltså även laxrätterna är jättefina ... Du bör helt klart testa hela stället
Jag tycker det är enklare att använda sånna här, billigare med.
Undrar hur många det är i en ask?
Bra att veta, tack!Jag måste bara varna om att den skär sig med en del andra märken så den kletar ut lacket. Det spelar ingen roll om man har enfärgat lack, men har man gjort mönster så blir det fult. Inte alla lacker, men några tål inte varandra. Så diss på det men hiss till lacket.
Åh, den måste inhandlas!! Aldrig sett förut men verkar vara det jag behöver!
HISS!!
Äntligen kanske jag kan bli kvitt mitt jävla ansiktshår!! (fast det känns onekligen en del...måste nog hitta "den rätta knycken")
(och en bonus-HISS till Fyndiq som var otroligt snabba med leverans av både denna och det andra jag beställde (som också är HISS! men av privat, ytterst osnuskig, karaktär ) )