Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag som precis tänkte skriva ett inlägg om det här och HISSA den :D Jag tyckte den var jättegod :d:)

Tyckte du inte den var vattning? Jag hade mycket högre förväntningar på konsistensen, YOGHURT då tänker man len, krämig, tjock (lite som risifrutti fast yoghurt då istället för sött) men den var ju rinnig och liksom skiktad?

Jo, men jag tänkte att eftersom det bara är 1 % fett så hade jag inte förväntat mig att den var så krämigt :) Jag tycker ju keso-konsistens är lite rolig att äta :D och så tyckte jag om smaken, den smakade liksom riktiga hallon :d

Ännu en som måste testa på testogram...
Denna har väl funnits ett litet tag (sen somras kanske?) Men värd att HISSA! Så satans god!
all-or-nutting-detail.png

...bara för att jag slutade leta...:
wpid-20141003_1514501.jpg

Och jag säger bara...HISS! (och förbannar @honung en aning för att jag kommer äta ihjäl mig på dem eller något...annars får jag väl träna för två om det ska funka :rofl: )

...bara för att jag slutade leta...:
Och jag säger bara...HISS! (och förbannar @honung en aning för att jag kommer äta ihjäl mig på dem eller något...annars får jag väl träna för två om det ska funka :rofl: )

:up: Jag fråntar mig allt ansvar, och vill bara påpeka att hade du bara hittat chipsen liiiite tidigare hade jag inte behövt bryta mitt chipsätarförbud. Nu är det ju tvärkört, jag har en påse seasalt and balsamic vinegar som väntar på mig och det är DITT fel! :mad:

Såg förresten att det finns en påse med smak av rostat lamm och mint också men den hrngnnn...tänker jag ICKE prova! :rofl:

@honung @whwycd Och jag har letat som en tok efter ovan nämnda chips utan framgång! Kan de ha lanserats endast i Sverige kanske? Så länge får jag trösta mig med balsamic vinegar & sea salt, stackars mig!

Trots flängande blev jag utan sorbet med jordgubbar daiquiri. Får tröstäta hela paketet med chili lakrits istället...... Vilken kedja har bäst utbud av de där Siaglassarna?

Av någon anledning köpte jag de här chipsen igår:

8710398168221.jpg

HISS om en tycker om chips som verkligen smakar bröd, smör och vitlök.
DISS om en tycker att chips inte borde smaka som... en baguette med massa smör. Vet inte vad jag tänkte riktigt när jag köpte dem?

Trots flängande blev jag utan sorbet med jordgubbar daiquiri. Får tröstäta hela paketet med chili lakrits istället...... Vilken kedja har bäst utbud av de där Siaglassarna?

Lakrits chili var i alla fall riktigt god. Även om jag bara orkade att tröstäta en mindre del av den....

Hmm, de där glassarna ni hissat i tråden, daiquiri och den andra, undra om kvantum har... :angel:
Daiquiri glassen va jag inte så förtjust i, så en Diss.
Persika jalapeno fick hiss :)
Guanabana melon (stavas det så? En sorbet iaf) Diss. Men kan nog vara godare på sommaren, inte så söt som vanliga glassar.
Mango passionsfrukt sorbet fick också hiss :)
Haft glassfrossa ;)

Jag säger HISS på den här Yoggin!
Så himla himla god. Det enda som är lite negativt är att de små kokosflingorna gör att yoghurten känns grynig, men det är ett så litet problem att det lätt vägs upp av smaken :d

Image.aspx

(jag börjar ana en röd tråd ang vilka nya produkter jag testar :angel: )

När jag var liten, typ mellanstadieålder, fanns en Yoggi yoghurt med smaken Kung kokos. Otroligt god yoghurt men den försvann snabbt :crazy: Kanske ska prova denna nu då. Dock är jag inget fan av just ananas i yoghurt utan den bör ätas naturell. Nåja, det är värt ett försök!

Idag blev jag nästan tårögd när jag snabbhandlade på Willys. I slutet av affären, precis före självutcheckningskassorna, finns det ett rea-ställ. Där hittade jag den fantastiska cheese&chili-dipen som jag så innerligt saknat. Enbart 5 kronor per paket så jag köpte samtliga som fanns kvar :angel:

1453222_10153156687106102_8194645497651570047_n.jpg

@honung @whwycd Och jag har letat som en tok efter ovan nämnda chips utan framgång! Kan de ha lanserats endast i Sverige kanske? Så länge får jag trösta mig med balsamic vinegar & sea salt, stackars mig!
Man kan ha det sämre! Men du, jag har svårt att tro att en sån här smak skulle vara så värst "svensk" egentligen, jag skulle nog tro att det finns fler marknader än sverige, Kettles är ju brittiskt...tror jag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka