Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trots flängande blev jag utan sorbet med jordgubbar daiquiri. Får tröstäta hela paketet med chili lakrits istället...... Vilken kedja har bäst utbud av de där Siaglassarna?
Det undrar jag med. Har flängt över halva stan i jakt på daiquirisorbet, finns varken ica, hemköp eller coop.

Dissar den här tråden för att den får mig sugen på grejer som inte går att få tag på. :mad:

vwf48jv1fzu6zn0v80d9.jpg

Absolut en Hiss. Men hade de valt att bryta in en chokladrippel hade den blivit magisk. Nu kanske den är lite långtråkig efter några skedar.

Jag får medge att efter det där premiärfrossandet i daquiri-sorbeten, så har inte heller jag funnit den på annat ställe än Oj i Helsingborg. :rage: Trots sökande på andra ställen med ett bra utbud av Siaglass, inklusive persika/jalapeno. Ett mysterium!

Jag får medge att efter det där premiärfrossandet i daquiri-sorbeten, så har inte heller jag funnit den på annat ställe än Oj i Helsingborg. :rage: Trots sökande på andra ställen med ett bra utbud av Siaglass, inklusive persika/jalapeno. Ett mysterium!

En nyhet på samma tema: Kantarellchipsen är slut hos Icas centrallager :( Vi försökte få hem till särbons Ica men det gick inte.

Däremot är det ingen brist på Gräslök Limited Edition :cautious: :meh:

Det undrar jag med. Har flängt över halva stan i jakt på daiquirisorbet, finns varken ica, hemköp eller coop.

Dissar den här tråden för att den får mig sugen på grejer som inte går att få tag på. :mad:
Jag har nu sökt daiquirisorbeten på Willys, Hemköp och Coop utan att hitta den. Tröstar mig med hallonvarianten. God - men inte himmelsk. :arghh:

Plötsligt känner jag att jag skulle kunna begära lite provision å Oj i Helsingborgs vägnar, när de får en ökad kundtillströmning från hela landet. :angel: Eller var det bara en dröm att daquirisorbeten fanns där och att jag åt ett helt paket, för att jag så gärna ville att det skulle vara så?! :confused:

The_Foldinator_T-Shirt_folder_2-Pack_image14926-500x500.jpg

Jag vill HISSA klädvikaren! Första tanken när man ser den är att det är en värdelös sak från TVshop. Men den har då varit till glädje för mig. Det har blivit mycket mer ordning och mer plats över i garderoben.

@Trani Nu lär du kanske inte ha vägarna förbi Staffanstorp just den närmaste framtiden men på Ica Supermarket Staffanstorp finns alla tre glassnyheterna, inklusive daiquiri-sorbeten :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka