Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har smakat den hawaiianska glassen och från mig får den en DISS. Skalet (skulle tydligen vara rispapper?) smakar kartong med gummi-konsistens, och glassen var pytteliten och kostade 25 kr styck. Själva glassen inuti var god men det vägde inte upp för priset och gummiskalet.
mmmm, den skulle en kanske ta och prova
Tack för tipset! Man svimmar nästan vid åsynen av alla roliga tidskrifter. Paniken och tidspressen infinner sig, jag inser att jag behöver många livstider av läsande för att hinna läsa allt spännande som finns. HahaPå samma tema : Issuu Där kan man också hitta läsvärda saker.
Hihi, rolig tråd! Skall också testa testagram.Men SUCK! Jävla bukefalos säger jag! Men det ska bli roligt att få nästa box (i november som först)...
Haha, jätteroligt! Törs man fråga hur länge 53 påsar dipp håller ditt hushåll flytande (rullande?)Den är inte ny men HISS! Den var med i en omröstningen som det märket brukar ha för att se vilken smak som ska vara kvar.När det fanns en risk att den inte skulle finnas längre köpte jag alla som fanns kvar på Willys Origo i Falun. Det var 54 st men mannen efter mig i kassan kommenterade mängden så jag sa att de var jättegoda och att han borde prova så jag köpte bara 53 st
De är suveräna att dippa grönsaker i
*nej, var enormt snälla mot mig och kommentera inte att jag köpte 53st dippmix*
Haha, jätteroligt! Törs man fråga hur länge 53 påsar dipp håller ditt hushåll flytande (rullande?)
DISS på den här tråden!
Nu har jag en stor Marabou salta mandlar och en Lindt vit choklad som ligger och väntar på mig i bilen + persika jalapeño som är i frysen på jobbet. Fattar ni att jag hade inte köpt någon av dem utan den här tråden? Va, VA, va?
DISS på den här tråden!
Nu har jag en stor Marabou salta mandlar och en Lindt vit choklad som ligger och väntar på mig i bilen + persika jalapeño som är i frysen på jobbet. Fattar ni att jag hade inte köpt någon av dem utan den här tråden? Va, VA, va?
Nej, nån måtta får det faktiskt vara. Jag skulle ju bara handla mat till jobbet ...Kokoschokladen också väl?!
Jag har nyligen provat Risentas bönpasta. Klart godkänd som omväxling till Mills majspasta,
som annars är den enda glutenfria pasta jag hittat som det är något med.
Men åååh, nu måste jag också prova det där med testagram.. Kommer bergis få massor med grejer med gluten i bara för att jag inte tål det.