Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Till er som köpt drick-kvarg så kan jag tipsa er om att blanda kvarg med mjölk. Jag Tycker att Lindahls vanilj fungerar bäst. Blandar jag två burkar med en liter mjölk så får jag dryga halvlitern *5, en till frukost varje dag innan jobb. Billigare och ganska lättdrucken :up:

mochi-raswhitchoc.jpg

Bubbies....
Hittade i Västerås och var tvungen att testa.
Blev en hallon/vit choklad...
Typ diss.

7310500120508_500px.jpg

En dryg tjuga för två portioner ris är kanske fånigt. Men om läget är akut och man ska fixa käk på tre minuter kan det vara värt det. Eller till en panikmatlåda. Riset är gott kryddat och innehåller mycket av mättande bönor. HISS!

JA!! Så goda. Min favorit är vildrisvarianten med frön och ärtor.

Även denna och dess likasinnade får en stor HISS:
7310500091860_500px.jpg

• Gilla
Reactions: rtf
Lohilo Proteinglass Belgian chocolate
Väldigt märklig, sågspånig konsistens dom första skedarna, sen vänjer man sig. Men har en fin innehållsförteckning och smakar dessutom riktigt gott så den får en HISS :)

5xq55h.jpg

Marabou Premium filled coconut - HISS HISS HISS!

Den smått "beska" mörka chokladen tillsammans med den enorma mängden söt cocos smakar alldeles ljuvligt! :love:

2gt4w2w.jpg

lindt_creation_mousse_au_chocolat_blanc.jpg

(Om du bantar: DISS!)
Om du inte orkar bry dig å vill bara ha den där goda chokladkakan typ nu: HISS HISS HISS!
Speciellt om du älskar vit choklad som jag gör :love: Man kan bara äta, äta och äta ... man får se till att man bara köper ETT paket, för man blir inte mätt på en :angel:

Jag hittade den på ett café i Västerås (Brynolf Bagare om jag inte minns fel) men de verkar finnas lite överallt på caféer i Stockholm :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka