honung
Trådstartare
Kolla Ica Maxi vid Ikano.Trots flängande blev jag utan sorbet med jordgubbar daiquiri. Får tröstäta hela paketet med chili lakrits istället...... Vilken kedja har bäst utbud av de där Siaglassarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla Ica Maxi vid Ikano.Trots flängande blev jag utan sorbet med jordgubbar daiquiri. Får tröstäta hela paketet med chili lakrits istället...... Vilken kedja har bäst utbud av de där Siaglassarna?
Någon som provat Icas vegetariska dumplings, eller andra småsaker?
En Hiss på Ballerina pepparkaka. Doppad i mjölk försvinner den farligt fort här...
Jag tycker också att det vore märkligt om de hade dem bara i Sverige. Det är förvisso ett amerikanskt företag har jag nu lärt mig, men ändå... Nu är chips visserligen långt ifrån lika "fint" och speciellt här som jag tycker det är i Sverige, och utbudet är därefter, men kan de sälja chips med smak av fårinälvor (haggis) så kan de väl för tusan sälja chips med vinsmak?! Jag får fortsätta leta helt enkelt!Man kan ha det sämre! Men du, jag har svårt att tro att en sån här smak skulle vara så värst "svensk" egentligen, jag skulle nog tro att det finns fler marknader än sverige, Kettles är ju brittiskt...tror jag?
Lokas nya vintersmak, kryddig päron får en hiss, men kunde ha smakat "mer". Jag älskade förra årets med pepparkakan och hoppas nån ska ha nått "gammalt kvar" på lagret som dom plockar fram nu haha
Bubbelvatten med pepparkakssmak?? Nej fy!! Det tänker jag inte ens smaka!Lokas nya vintersmak, kryddig päron får en hiss, men kunde ha smakat "mer". Jag älskade förra årets med pepparkakan och hoppas nån ska ha nått "gammalt kvar" på lagret som dom plockar fram nu haha
TROR att Liptons Päron- och chokladte har diskuterats i tråden redan, men jag orkar inte leta bakåt... Det får HISS ifrån mig !! Med en skvätt mjölk i, och jag tyckte att jag hade godis i en mugg. Det hade kunnat få smaka lite mer, men helt klart väldigt godkänt ändå !
Bubbelvatten med pepparkakssmak?? Nej fy!! Det tänker jag inte ens smaka!
Så himla VIDRIGT!Jag vet, låter helt mysko men supergod! tänk, smaken av goda pepparkakor fast i vatten = inga kcal som kan lägga sig runt magen