Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kantarellchipsen testade!

281x380_smorstekta-kantareller-gradfil1.png

Käkade dom tillsammans med hot &sweet dippsås. Japp, dom behövde verkligen dippsåsen. Jag gillar svamp, men jag hade kanske tänkt mig en annan touch på svampsmaken, för dessa smakade.. Ja.. Svamp alltså. Vilket blir lite underligt med chips liksom.

Med tanke på att dom var storräfflade också, vilket jag inte gillar, så blir betyget DISS.

Dom där chipsen köpte vi med oss till en fest i helgen, alla höll med om att dom var ju egentligen inte goda...men dom var inte äckliga heller. Och man måste bara ta en till, för då kanske man kan avgöra om dom var goda eller inte. :p

Jag testade den här och det är total DISS. Efter en del extra kryddande va den på sin höjd ätbar men inte god
7810_product.png

Fick en sådan här som freebie på väg till jobbet i morse. Testade precis. Nope, DISS från mig!

Fina bitar, luktade dock lite som den luktsatta PlayDoh:n som fanns när jag var liten. Smakade typiskt syntetiskt och framförallt av sötningsmedel. Jag ogillar verkligen sötningsmedel, otrevlig smak och bismak av det. Och den riktigt smaken (dvs smaken, inte sötningsmedlet) försvann dessutom väldigt fort så det bara smakade sötningsmedel. Blä.

capture_543e49a62a6b2236971314b4.png

Senast ändrad:
Nu blir den en glutenfri produkt till, men vi är ju ändå några stycken så...

f1ed9a98-73ed-4db5-b87e-710514e0f1e5_zps0d1c9bad.jpg

En solklar HISS! :banana:
För mig som kommer ihåg hur Kitkat smakar var det här rena drömmen. :D
Omnomnom...

lindt_creation_mousse_au_chocolat_blanc.jpg

(Om du bantar: DISS!)
Om du inte orkar bry dig å vill bara ha den där goda chokladkakan typ nu: HISS HISS HISS!
Speciellt om du älskar vit choklad som jag gör :love: Man kan bara äta, äta och äta ... man får se till att man bara köper ETT paket, för man blir inte mätt på en :angel:

HJääälp!! Det var den dietstarten den... jag älskar vit choklad!!
Men... jag är faktiskt förkyld och kan ändå inte träna ordentligt.. så ingen ide att börja med kosthållning riiiktigt ännu.. visst visst visst??
Den SKA jag testa!

Nu räknas väl dessa inte som nya direkt tror jag.. men Hiss för Arlas Mangoyoghurt!
Image.aspx

Tycker inte den är så sötsliskig som andra fruktyoghurtar är. Äter mest naturell yoghurt men ibland är det kul med smak, och då har jag oftast köpt citronfil. Någon som testat de andra från Arla (hallon, jordgubb och lättyoghurt citron), ngt att hänga i granen? Inte de med vanilj också alltså, de tror jag direkt är för söta. Är lite nyfiken på den grekiska med.
Image.aspx

Nu räknas väl dessa inte som nya direkt tror jag.. men Hiss för Arlas Mangoyoghurt!
Image.aspx

Tycker inte den är så sötsliskig som andra fruktyoghurtar är. Äter mest naturell yoghurt men ibland är det kul med smak, och då har jag oftast köpt citronfil. Någon som testat de andra från Arla (hallon, jordgubb och lättyoghurt citron), ngt att hänga i granen? Inte de med vanilj också alltså, de tror jag direkt är för söta. Är lite nyfiken på den grekiska med.
Image.aspx
Jag gillar mango och sonen älskar citron :)

Allvarligt talat, det här var det äckligaste jag druckit sedan jag i tonåren drack en så kallad "hästspark" som bestod en mix av vad föräldrarna hade i barskåpet.

hxwkc6ws6th1ymouuqec.jpg

Det var som att dricka en påse jordiga rödbetor som nån klämt ut citronjuice i och sen tappat ingefäraburken i.
JÄTTEDISS! Hur tänkte produktutveklaren liksom? :banghead: :down: :nailbiting: :arghh: :yuck:

Allvarligt talat, det här var det äckligaste jag druckit sedan jag i tonåren drack en så kallad "hästspark" som bestod en mix av vad föräldrarna hade i barskåpet.

hxwkc6ws6th1ymouuqec.jpg

Det var som att dricka en påse jordiga rödbetor som nån klämt ut citronjuice i och sen tappat ingefäraburken i.
JÄTTEDISS! Hur tänkte produktutveklaren liksom? :banghead: :down: :nailbiting: :arghh: :yuck:
JÄTTEDISS på alla dryckesprodukter som har rödbetsmak över huvudtaget! :yuck:

Ja, det ska bli skojigt att se er alla i 2015 års viktminskningstråd :D. Så jag lämnar tråden snarast innan jag också faller offer för bukes snacksträsk.

Jag tycker det var ondsint att starta en sådan här tråd PRECIS när jag började med flyt inför min GBP :mad:

Typ uträknat.

*surar lite*

( ;) )

Har du testat barillas spaghetti? Ja, den glutenfria såklart... Det är den JAG gillar bäst av alla pastasorter som finns. :) Bara ett tips om du inte har smakat!

Jag ska också testa bönpastan, är nyfiken på den. :)
Den har jag nog faktiskt aldrig sett. Den måste jag spana efter nästa gång jag far till en människoby.
Man ska nog inte tänka ersättning för pasta rakt av. Men bönpastan är ett nytt tillbehör, som jag tycker är lite roligt.

8714789409443.jpg

Hiss! Vanilj och orkidé, doftar nyduschat i hela huset när man tvättat.

hm antar att det är mjukmedel? Jag använder ju mest flytande tvättmedel och sällan mjukmedel men detta kanske tål att provas - mest för doften. fast jag kanske inte ska ta med sambons kläder ;)

Image.aspx

Image.aspx
Jag har provat vanilj, honung och hallon. Hallon är helt okej och vanilj är god när jag känner för riktigt söt yoghurt, men min favorit är honung. Mango har jag inte vågat smaka, men nu när jag har ditt ord på att den inte är så sötsliskig som jag trodde så ska jag ge den en chans!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka