Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, DET håller jag inte med dig om. Se post http://www.bukefalos.com/threads/hiss-eller-diss.1273207/page-14#post-16633899JÄTTEDISS på alla dryckesprodukter som har rödbetsmak över huvudtaget!
Inte heller ny, men i den serien tycker jag Blueberry muffin är den godaste.Yuck.
Gillar du den förstår jag att du tycker päron/choklad är för svag
Köpte den här precis på Netto
En klar hiss!
(Förövrigt är den här tråden livsfarlig!)
I yogurtväg vill jag HISSA denna. Jag gillar inte fruktbitar och denna va krämig och supergod
Underbart! Jag har själv stått och fingrat på saker och på något sätt sett framför mig hur jag utvärderar varan för vetensk...tråden skull. Men jag har sansat mig.Jag har pga dess olämpliga innehåll rapporterat tråden till moderator.
Helt plötsligt kommer jag på mig med att fundera på att shoppa allt möjligt jag aldrig ens varit särskilt förtjust i och jag för diskussioner med mig själv om att köpa saker för "trådens skull", för vetenskapen liksom... Chips tex, jag tror inte att jag någonsin köpt en chipspåse i hela mitt liv(det är sant!), men nu finner jag mig fingrandes på dem i affären. Hur ska detta sluta?
Ooh, det teet älskar jag! Vanilj/karamell alltså. Så pass att jag har börjat importera te till ett av världens mest tedrickande länder - jag vill ju ha det teet! Jag dricker det dock bara ensamt eller till en macka eller så - till något som är ens en liten gnutta sött blir det jätteäckligt tycker jag...Har varken mjölk eller socker i te Skrotar päron/chokladasken och slurpar i mig liptons vanilj/karamell istället - ingen nyhet, men likväl en hiss
Du är inte ensam! Nu har jag plötsligt världens bästa ursäkt för att slå till så fort jag ser något nytt som verkar gott/bra, det är ju skitjobbigt! Jag är bara glad att jag befinner mig i ett annat land är de flesta andra här, så att jag i alla fall inte kan ränna till affären efter SIA-glass eller OLW-chips... Andra mer globala märken är det värre med. Men jag är aktiv i beachtråden samtidigt som jag är aktiv här, så det måste ju jämna ut sig tänker jag.Helt plötsligt kommer jag på mig med att fundera på att shoppa allt möjligt jag aldrig ens varit särskilt förtjust i och jag för diskussioner med mig själv om att köpa saker för "trådens skull", för vetenskapen liksom...
(Men jag bannar mig själv för att ha startat tråden, jag har aldrig varit sugen på daquiriglass någonsin tidigare, och jag blir uppriktigt sur på mig själv varför jag inte köpte glassen när jag såg den i grannstaden. Och jag blir påmind var gång jag går in på buke. Fasen.)
Antecknar!@Trani Mmm, Innocent ja! Prova deras Blueberry Acai-smoothie om du inte redan gjort det, den skulle jag eventuellt vara redo att döda någon för.
Prova Chrunchy Nougat istället om du inte redan gjort det. Helt gudomlig!
Jag testade cookies and cream. Den var sådär. Den var god men nästan lite för söt. En bit funkar, sen tror jag man skulle bli illamående. Så.. halvhiss på den.
Inte ny förvisso (men kanske ändrat "recept"?) men jag håller med! HISS!!
Kan jag inte säga något om, jag är bara fördomsfull efter ha smakat på en (god morgon kanske märket var?) med rödbetsmakNej, DET håller jag inte med dig om. Se post http://www.bukefalos.com/threads/hiss-eller-diss.1273207/page-14#post-16633899