Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
PersikaJalapeño-1120x330(F2111.W1120.H330).jpg

Jag tycker hettan från jalapeno gifter sig bra med den fruktig persikosmaken. Kan tänka mig den passar bra till diverse chokladhistorier. Det blir HISS.

Den är mirakulöst god :bow:

De där cheese, red wine, cranberry-chipsen.... DISS
Såååå tråkiga :crazy: Eller då hade jag för höga förväntningar... Men för mannen var det inte heller en hiss.

De där cheese, red wine, cranberry-chipsen.... DISS
Såååå tråkiga :crazy: Eller då hade jag för höga förväntningar... Men för mannen var det inte heller en hiss.
Fast nä, jag tror ni gör FEL! Man ska inte estrellaäta dessa chips, man ska äta dem till ostbrickan typ. Då kommer de till sin rätt. Så det så! :mad:

Fast nä, jag tror ni gör FEL! Man ska inte estrellaäta dessa chips, man ska äta dem till ostbrickan typ. Då kommer de till sin rätt. Så det så! :mad:
Hm, jag smakade på dem före middagen och nu är ostbrickan slut :p Det finns chips kvar att testa till morgondagens ostbricka :up:

Jag bryter mattrenden lite om det är okej ;)

Beats by Dr. Dre Powerbeats 2 Wireless - HISS!

Otroligt ljud, perfekt passform, generös drifttid och tar ganska exakt en halv sekund att koppla upp till iFånen via Bluetooth. I'm in love :love:

25g4e2d.jpg

Jag önskar en produktutvärdering av den nya bönpastan som var med i Testagrams utskick. Så jag vet om jag ska köpa. Smak, konsistens, likhet med vanlig pasta, kolhydratmängd, någon pliiise!?

Enbart pga denna tråd har jag köpt Marabou Salta Mandlar (HISS - dock slår den inte Toblerone med salta mandlar) och Chili cheese-dippen (MEGAHISS - varför har jag inte köpt denna tidigare?!)

Jag önskar en produktutvärdering av den nya bönpastan som var med i Testagrams utskick. Så jag vet om jag ska köpa. Smak, konsistens, likhet med vanlig pasta, kolhydratmängd, någon pliiise!?
Man ska nog inte tänka vanlig pasta. Jag och sambon gillade både smak och konsistens. Det känns på smaken att det är gjort på bönor. 18g på 100 kolhydrater 44g protein.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka