Det får väl gå för den här gången och för att det är ett sött bröd bakat helt på vete. Men låt det inte bli en vana.Det är ju inte chips, glass eller choklad, vilket verkar vara huvudingredienserna i denna tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får väl gå för den här gången och för att det är ett sött bröd bakat helt på vete. Men låt det inte bli en vana.Det är ju inte chips, glass eller choklad, vilket verkar vara huvudingredienserna i denna tråd
Jag kanske fjärmar från trådens kulinariska tema, men jag känner att jag måste spy lite DISSgalla över Windows 8.
Så, nu känns det bättre.
Om du uppdaterar till Windows 8.1 så blir det en aning bättre.Jag kanske fjärmar från trådens kulinariska tema, men jag känner att jag måste spy lite DISSgalla över Windows 8.
Så, nu känns det bättre.
Om du uppdaterar till Windows 8.1 så blir det en aning bättre.
Jo men det blir bättre iaf. Jag höll på att kasta ut nya datorn, men nu efter några mån med 8.1 så är det inte alls så farligt. Det känns nästan som en normal datorFast det är ju ändå som att sätta en rosett på en bajskorv.
Jo jag håller med, det var lugnande att få tillbaka den "normala" startknappen. Men win8 är ändå en gigantisk fail :P.
Nä, det suger fortfarande röv.Jo men det blir bättre iaf. Jag höll på att kasta ut nya datorn, men nu efter några mån med 8.1 så är det inte alls så farligt. Det känns nästan som en normal dator
Sen ger jag DISS till marabou för att dom bara gör roliga smaker i stort format. Varför kan man inte köpa lakrits i liten chokladkaka tex? Eller mint, eller salta mandlar.. Dåligt!
Hiss om man doppar dem i te eller kaffe. Annars ganska tråkiga.
Pepparkaka med chokladfyllning. Kexen smakar jättemycket pepparkaka och är supergoda... men..choklad till? Jag hade hellre sett vaniljkräm tror jag. Jag gör pepparkaksmuffins med mjukostglasyr på, typ sån man har på morotskaka, och det passar ihop som hand i handsken. Det här passar inte lika bra ihop. Så faktiskt DISS till hela kakan, men HISS till bara pepparkakekexen.
Och jättediss till samma företag för att ALLT de gör är med 'spår av nötter'. Jevlarns skitchoklad!
Eller hur! Förvisso är det bättre med för mycket märkning än för lite och det är väl ungefär varför de har den märkningen som standard på i princip alla sina produkter, även om det i just det hänseendet är ganska slött och bekvämt för dem som producenter då.Det roligaste är när det står "kan innehålla spår av nötter" på produkter som Schweizernöt och Helnöt.
Visst är dippen tokgod! Jag sörjer djupt att den tycks vara på väg ut ur sortimentet
Är det OLWs dip ni menar?