Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visst är dippen tokgod! Jag sörjer djupt att den tycks vara på väg ut ur sortimentet :cry:

Är den verkligen det? Den finns kvar på deras hemsida än så länge!
Men kanske förklarar varför jag inte hittade den på Ica Kvantum igår! Tror det var den lilla Konsum som jag bor nära som hade dippen. Kanske måste springa dit och köpa resten då!

Fast du, är du säker? Köpte nämligen påsen med ett lite annat utseende förra veckan på ICA. Trodde att den är på väg tillbaka igen.

och @Malibu_Stacy
Säker är jag inte men på Willys försvann den ur hyllorna för någon månad sen och förrförra veckan fanns det typ åtta stycken kvar i "utförsäljningshyllan".
För säkerhets skull, köp alla ni kan hitta! :p

8714789409443.jpg

Hiss! Vanilj och orkidé, doftar nyduschat i hela huset när man tvättat.
Åh, jag försöker undvika mjukmedel (av miljöskäl) men använder emellanåt (med kläder som annars blir statiska tex.). Älskar samma märkes gröna variant, skall nog lukta äpple eller nått. Luktar sååå gott när man har ren tvätt hängandes hemma då :love:

pukka-gorgeous-earl-grey-20-tep%c3%a5sar-0.jpg

DISS :cry:
Smakar som klädpåsar med lavendel doftar. Vilket iofs inte är någon överraskning eftersom det är lavendel i.

Jag lägger tepåsarna i garderoben istället.

Idag blev jag bjuden på Ramlösa MojiTea. En kollega hade köpt en sån liten flaska på lunchen så vi gjorde en liten utvärdering. (Utgångspunkten är att han gillar bubbligt flaskvatten och jag skyr det som pesten.)

Jag tycker att den är okej för att vara bubbligt flaskvatten. Åtminstone så länge jag inte behöver dricka mer än typ 3 matskedar ;) Dock blir det ändå en DISS eftersom jag aldrig kommer köpa det igen.

Han tycker att den smakar fel. Smakar det mojito så ska det vara sprit i. Det kan inte ens kallas besvikelse, bara att det inte är rätt. Så även där en DISS.

För att nämna ett sköljmedel, som får megaHISS av mig, Sensations Comfort, främst Strawberry & Lily kiss, och Blueberry & jasmine twist. Luktar sjukt gott! Men luktar ganska mycket, så är man känslig för det så kanske man inte är så förtjust :)
i_08711700929073_A1C1.jpg
skoljmedel-sensations-strawberry-and-1578909153.jpg

För att nämna ett sköljmedel, som får megaHISS av mig, Sensations Comfort, främst Strawberry & Lily kiss, och Blueberry & jasmine twist. Luktar sjukt gott! Men luktar ganska mycket, så är man känslig för det så kanske man inte är så förtjust :)

De doftar galet mycket och jag är ändå sköljmedelsmissbrukare (ja jag skäms). Fördelen med det (att det doftar så starkt) är att jag bara tar lite lite grann.

De doftar galet mycket och jag är ändå sköljmedelsmissbrukare (ja jag skäms). Fördelen med det (att det doftar så starkt) är att jag bara tar lite lite grann.
Ja det är ju koncentrat så man ska ju inte behöva så mycket :) Själv kör jag nästan full kork oavsett hur mycket/lite tvätt jag har så jag missbrukar också :o Men gillar att det luktar så gott om kläderna, tillomed ett par nytvättade mjukisbyxor som låg i sadelkammaren i stallet i ett par tre dagar luktade fortfarande nytvättat när jag kom ihåg dom :D

Jag provade faktiskt ett nytt bröd från Skogaholm, "Dela" En Hiss av mig :) Men skrev inte om det tidigare för tänkte att det är väl lite för lite onyttigt för den här tråden haha :sneaky:

Åh jag verkligen älskar Strawberry & Lily kiss, den köpte jag senast idag men Bluberry tycker jag luktar jolmigt :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka