Visst är dippen tokgod! Jag sörjer djupt att den tycks vara på väg ut ur sortimentet
Fast du, är du säker? Köpte nämligen påsen med ett lite annat utseende förra veckan på ICA. Trodde att den är på väg tillbaka igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är dippen tokgod! Jag sörjer djupt att den tycks vara på väg ut ur sortimentet
Fast du, är du säker? Köpte nämligen påsen med ett lite annat utseende förra veckan på ICA. Trodde att den är på väg tillbaka igen.
och @Malibu_Stacy
Säker är jag inte men på Willys försvann den ur hyllorna för någon månad sen och förrförra veckan fanns det typ åtta stycken kvar i "utförsäljningshyllan".
För säkerhets skull, köp alla ni kan hitta!
Åh, jag försöker undvika mjukmedel (av miljöskäl) men använder emellanåt (med kläder som annars blir statiska tex.). Älskar samma märkes gröna variant, skall nog lukta äpple eller nått. Luktar sååå gott när man har ren tvätt hängandes hemma då
Hiss! Vanilj och orkidé, doftar nyduschat i hela huset när man tvättat.
Haha, vad roligt!Bukes jultråd DISS pga den är jag nu ägare till 2 nya fleecefiltar med julmotiv,en 8 armad ljusstake och nya julgardiner
För att nämna ett sköljmedel, som får megaHISS av mig, Sensations Comfort, främst Strawberry & Lily kiss, och Blueberry & jasmine twist. Luktar sjukt gott! Men luktar ganska mycket, så är man känslig för det så kanske man inte är så förtjust
Ja det är ju koncentrat så man ska ju inte behöva så mycket Själv kör jag nästan full kork oavsett hur mycket/lite tvätt jag har så jag missbrukar också Men gillar att det luktar så gott om kläderna, tillomed ett par nytvättade mjukisbyxor som låg i sadelkammaren i stallet i ett par tre dagar luktade fortfarande nytvättat när jag kom ihåg domDe doftar galet mycket och jag är ändå sköljmedelsmissbrukare (ja jag skäms). Fördelen med det (att det doftar så starkt) är att jag bara tar lite lite grann.
Jag vet att @Lillelorden pratar om en vansinnigt god lakritskladdkaka, kanske kan pulvret användas till det?
För att nämna ett sköljmedel, som får megaHISS av mig, Sensations Comfort, främst Strawberry & Lily kiss, och Blueberry & jasmine twist. Luktar sjukt gott! Men luktar ganska mycket, så är man känslig för det så kanske man inte är så förtjust
Jag provade faktiskt ett nytt bröd från Skogaholm, "Dela" En Hiss av mig Men skrev inte om det tidigare för tänkte att det är väl lite för lite onyttigt för den här tråden haha
Det är ju inte chips, glass eller choklad, vilket verkar vara huvudingredienserna i denna trådBröd? Onyttigt? I den HÄR tråden?