De var lite sötare. Föredrar vanliga alla gånger.Vad är det för skillnad mot vanliga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De var lite sötare. Föredrar vanliga alla gånger.Vad är det för skillnad mot vanliga?
Jag älskar (helst hemgjord) pesto men tycker den där smaken är vidrig...Visa bifogad fil 164038
En annan smak kommer här. Nu provade jag iofs bara en tugga från sambons macka då jag inte är ett pestofan (och det luktade pesto i hela bilen) men alltså.. den smakade godis?? Jättesvårt att förklara men den hade liksom samma eftersmak som sånt generiskt gelegodis i fruktsmaker typ gummibjörnar.. Jättemärkligt verkligen. Inte äckligt men inget jag vill ha mellan två Rågi heller så det blir nog diss ändå..
Aldrig hört hellerTrodde jag kunde allt om godis. Vad i hela friden är knatter?????![]()
Trodde jag kunde allt om godis. Vad i hela friden är knatter?????![]()
Aldrig hört heller!!
Trodde det var svamp först!Mycket svag hiss men inte värda vad de kostar.
Jag känner inte alls igen påsen eller tillverkaren. TROR att jag kanske liknande bland lösviktsgodiset dock...
Samma här!!!!Jag känner inte alls igen påsen eller tillverkaren. TROR att jag kanske liknande bland lösviktsgodiset dock...
Då hade de inte varit hemma hos mig. Svamp, förutom kantareller, är inte välkomna.Trodde det var svamp först!
Då hade de inte varit hemma hos mig. Svamp, förutom kantareller, är inte välkomna.![]()
Jodå, åtminstone köpte jag senast jag köpte godis.
De hade fått bo här! Eller ja, i min mage då.
Jag är inget fan av kola så jag kan inte säga att jag saknar dem men jag sympatisörjer med dig! Hatar när gott godis försvinner.Jag sörjer de goda kolasvamparna som fanns förut. De finns från någon annan tillverkare men de är hemska jämfört med de ursprungliga![]()
Bästa godiset! Fanns elefanter ocksåJag är inget fan av kola så jag kan inte säga att jag saknar dem men jag sympatisörjer med dig! Hatar när gott godis försvinner.
Nån som minns violgrodorna?
Visa bifogad fil 164104
När de försvann från lösgodishyllan för många år sedan lämnade de ett litet grodformat hål i mitt hjärta som nu inte längre kan fyllas.
Jag känner inte alls igen påsen eller tillverkaren. TROR att jag kanske liknande bland lösviktsgodiset dock...
Det är inte jättelänge sedan jag såg dem på en "specialgodisaffär".Bästa godiset! Fanns elefanter också![]()
Känner också igen dem dom Palle kuling, inte som knatter!Jag trooor det är Palle Kulinggodisar?
För Knatter är inte bekant för mig heller.
Alltså att de fanns i tablettaskar förr?
Edit:
Tänker att de fanns i denna?
På min bild ser det dock ut somKänner också igen dem dom Palle kuling, inte som knatter!Visa bifogad fil 164110