Hiss eller diss - del 6

Helt säker! Men sambon höll inte heller med mig så det är säkert bara mina smaklökar som fått tillfälligt avbrott eller liknande..

Det luktade iaf som sagt jättemycket pesto så är man en pesto-bae ser jag inte hur det ska bli fel faktiskt :)
Tillfälligt avbrott! :D Skönt att det var tillfälligt åtminstone :D

Visa bifogad fil 164037

Jag hade aldrig ätit de här mackorna innan då jag avfärdat det som "äckligt". Det är något med en kräm som förvaras i rumstemperatur som liksom känns fel för mig. Men nu var det 2 för 15 när vi handlade i lördags och vi hade varit på vattengympa innan och var hungriga så sambon övertalade mig.

Jag måste säga att den var rätt god faktiskt. Lite torr men det är ju knäckebröd. Känns som ett suveränt snack också på språng med ca 140 kcal per paket, inget protein iofs men en hel del fibrer. Kommer nog faktiskt köpa igen!

Finns ju massa mer smaker att prova också.. och recensera här :sneaky:
Franska örter är min favorit! :up:

Visa bifogad fil 164007

Gick lite wild n crazy och köpte fil istället för yoghurt. Här är ju i alla fall det ultimata beviset på att jag är en sucker för limited editions och saker att posta om här för jag tycker inte om svarta vinbär egentligen.

Imorse vid frukostbordet sa jag det till sambon att jag gillar ju egentligen inte denna smaken varpå han säger "jag gillar inte fil" :confused: jag sa varför sa du inte det i butiken när jag frågade om vi skulle prova? "jag kom inte ihåg att jag inte tycker om det"..

Smaken var i alla fall helt okej, de smakar inte speciellt mycket svart vinbär, faktiskt lite osäker på vilket bär de smakar men det spritsiga från filen tar över en hel del. Däremot hade JAG glömt att fjällfil tenderar att innehålla rätt många hårda bärbitar vilket jag inte gillar. Men vi får kämpa oss igenom den här litern helt enkelt..

Rekommenderas till fans av fjällfil som vill prova något nytt.
Haha men jag gjorde nått liknande häromdagen. Jag köpte yoghurt! Jag tycker inte om yoghurt! Vet inte varför jag köpte den.. blev stående i kylen tills jag lyckades övertyga maken att äta upp den :o
Så gör jag varje gång jag köper något med apelsinchoklad eller jordnötter. Har aldrig gillat tidigare, kommer inte gilla nu, men måste absolut smaka :p

Läser i kapp tråden och kom egentligen mest hit för att säga: ALLA Knatter i ALLA smaker är goda, men allra bäst är Original :d De ligger stadigt i topp tre på listan över mitt favoritgodis sedan några år tillbaka men jag minns fortfarande hur kölhalad jag blev när jag för första gången hissade dem här på Buke (ord som "tråkiga" och "menlösa" användes absolut) 😂

Läser i kapp tråden och kom egentligen mest hit för att säga: ALLA Knatter i ALLA smaker är goda, men allra bäst är Original :d De ligger stadigt i topp tre på listan över mitt favoritgodis sedan några år tillbaka men jag minns fortfarande hur kölhalad jag blev när jag för första gången hissade dem här på Buke (ord som "tråkiga" och "menlösa" användes absolut) 😂
Orättvisa ord! De är jättegoda! Mycket jättegoda! Bäst är när två olika liksom sitter ihop så man får en dubbel!

Älskar Knatter!

Mycket svag hiss men inte värda vad de kostar.

Bifogade filer

• IMG_7055.webp
    IMG_7055.webp
    356 KB · Visningar: 153

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 248
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 612
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 068
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka