Hiss eller diss - del 6

Visa bifogad fil 164038

En annan smak kommer här. Nu provade jag iofs bara en tugga från sambons macka då jag inte är ett pestofan (och det luktade pesto i hela bilen) men alltså.. den smakade godis?? Jättesvårt att förklara men den hade liksom samma eftersmak som sånt generiskt gelegodis i fruktsmaker typ gummibjörnar.. Jättemärkligt verkligen. Inte äckligt men inget jag vill ha mellan två Rågi heller så det blir nog diss ändå..
Jag älskar (helst hemgjord) pesto men tycker den där smaken är vidrig...
Finns andra smaker som är betydligt godare.

Trodde jag kunde allt om godis. Vad i hela friden är knatter????? :confused::confused::confused:

Aldrig hört heller 😜 !!

😁
1000086989.webp

Jag sörjer de goda kolasvamparna som fanns förut. De finns från någon annan tillverkare men de är hemska jämfört med de ursprungliga :(
Jag är inget fan av kola så jag kan inte säga att jag saknar dem men jag sympatisörjer med dig! Hatar när gott godis försvinner.

Nån som minns violgrodorna?

Skärmklipp.webp

När de försvann från lösgodishyllan för många år sedan lämnade de ett litet grodformat hål i mitt hjärta som nu inte längre kan fyllas.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 248
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 612
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 068
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka