Var tvungen att googla knatter för att se om det verkligen var det där tråkiga gul/röd/gröna godiset. Det var det
Men det kanske blir roligare i andra smaker![]()
Dom är skittråkiga!!!
@Crossline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var tvungen att googla knatter för att se om det verkligen var det där tråkiga gul/röd/gröna godiset. Det var det
Pepp skickade såna skittråkiga till mig efter min förlossning, för att jag var sugenDom är skittråkiga!!!
@Crossline
Neeeeej, inte SKOGSBÄR!!!!Dom är skittråkiga!!!
@Crossline
Stora har jag inget behov av, dessa är breda så har man en hund där man få plocka tollarna lite "utspritt" så har jag en tendens att råka hamna utanför med handen. Inte för att högen är stor och tar plats utan för att påsen är bred och hamnar i mitten på något vis, istället för att man håller handen stilla i en längre påse.+1 på den, blir alltid irriterad när jag har köpt fel. Har inget behov av stora påsar heller![]()
Jag som gillar det där tråkiga godiset köpte lakrits och hallon, men dissar den smaken. De smakar mer kemikalier tycker jag. De andra smakerna hissar jag dockVar tvungen att googla knatter för att se om det verkligen var det där tråkiga gul/röd/gröna godiset. Det var det
Sådana har vi i en massa olika varianter.Visa bifogad fil 163873
Dessa. Jag skrev det i min tidigare recension i tråden men jag tycker alltså inte ens om nötter som snacks vanligtvis och jag skulle typ kunna äta ihjäl mig på dessa.
Om påsen bara innehållit cashew och inte jordnötter hade det nog varit det bästa snackset som någonsin producerats.
Jag är helt nöjd med bajspåsarna jag köper på Rusta, 3 för 2. De har handtag och jag plockar utan problem upp efter mina, du får mosa ihop skitarna lite om de är utspridda? Det gör jag om det är mycket, tar omtag med påsen så jag får upp allt.Stora har jag inget behov av, dessa är breda så har man en hund där man få plocka tollarna lite "utspritt" så har jag en tendens att råka hamna utanför med handen. Inte för att högen är stor och tar plats utan för att påsen är bred och hamnar i mitten på något vis, istället för att man håller handen stilla i en längre påse.
De har jag använt och har inga problem med. De enda jag har problem med är ICAs som jag la ut bild på, de med handtag, deras utan handtag har jag inte problem med. Så jag tror helt enkelt att jag byter sort.Jag är helt nöjd med bajspåsarna jag köper på Rusta, 3 för 2. De har handtag och jag plockar utan problem upp efter mina, du får mosa ihop skitarna lite om de är utspridda? Det gör jag om det är mycket, tar omtag med påsen så jag får upp allt.
Den gillade inte jag heller. Tyckte lakritsen var äcklig.Jag som gillar det där tråkiga godiset köpte lakrits och hallon, men dissar den smaken. De smakar mer kemikalier tycker jag. De andra smakerna hissar jag dock![]()
Ja och hallonen var för kemikalieaktig också, där var inte riktigt lika fruktiga smaker eller vad man ska säga, som i de andra. Sötsliskiga kemikalier.Den gillade inte jag heller. Tyckte lakritsen var äcklig.
Jag återanvänder exakt dina ord!Visa bifogad fil 163983
Har även testat mig igenom lite olika ProPud milkshakes. Jag hissar generellt konceptet då jag behöver mellanmål som jag kan ha i väskan när man är på språng eller när jobbdagen blir längre än planerat. Dessa behöver inte vara kylda förrän de är öppnade vilket är ett stort plus! De lugnar även en knorrande mage vilket var länge sedan jag kände. Med vissa andra liknande produkter känner jag mig hungrig en kvart senare (inkl olika bars), men denna fyller mina mellanmåls-behov.
Päron - stor hiss! Min absoluta favorit.
Vanilj - hiss! God tvåa. Kan även användas i kaffe som smaksättning om man gillar exempelvis vaniljlatte. Jag häller bara ned det i vanligt bryggkaffe.
Berry cheesecake - Svag diss. Inte äcklig, men inte heller god.
Choklad - URK! Stor diss. Lägger sig konstigt på tungan och smakar obehagligt.
Choklad är min favorit!Visa bifogad fil 163983
Har även testat mig igenom lite olika ProPud milkshakes. Jag hissar generellt konceptet då jag behöver mellanmål som jag kan ha i väskan när man är på språng eller när jobbdagen blir längre än planerat. Dessa behöver inte vara kylda förrän de är öppnade vilket är ett stort plus! De lugnar även en knorrande mage vilket var länge sedan jag kände. Med vissa andra liknande produkter känner jag mig hungrig en kvart senare (inkl olika bars), men denna fyller mina mellanmåls-behov.
Vanilj - hiss! God tvåa. Kan även användas i kaffe som smaksättning om man gillar exempelvis vaniljlatte. Jag häller bara ned det i vanligt bryggkaffe.
Jag gillar också choklad.Choklad är min favorit!![]()
Åh nej, varför påminde du mig om att de finns, nu blev jag ju sugen på demEfter en hel del letande fick jag äntligen tag på en Valio choklad-apelsin. Jag kan väl säga att jag inte kommer att leta efter den igen.
Min favvo är Vanilj, men choklad och deras Frappe med koffein kommer som nummer tvåVisa bifogad fil 163983
Har fortfarande inte sprungit på den! Vår närmaste ICA har den inte och inte heller Stora Coop som är närmast.Efter en hel del letande fick jag äntligen tag på en Valio choklad-apelsin. Jag kan väl säga att jag inte kommer att leta efter den igen.