Hiss eller diss - del 6

Är det något annat jag inte får missa den här gången? (förslag om apelsincoklad undanbedes! :D)
jag vet att det är lite OT men det dyker upp så mycket kul och folk med koll i den här tråden!
Estrella lagrad ost om du inte smakat dem ännu. Jag äääääääääääälskar dem! Och Brynt smör och chili chipsen också.

Ahlgrens syrliga fruktbilar?
Marabou Brookie?
Om du gillar bars så Propud kolakaka.
Gillar du nötter?
Estrella Ostringar chili cheese?
Frödinge Kärleksmumskladdkaka?
Delicato grillkaka?
Delicato kanelbullekaka?
Om du gillar saft så Zeroh Päronglass.
Ohh, de syrliga fruktbilarna ja! Jag ska be om en påse!
Brookies har vi så gott om här att jag är less på att se dem redan. :D
Nötter är gott! Finns det några speciella?

Jag har faktiskt hunnit prova chili cheese! De var goda men inte wow. För lite chili. ;)
Jag är inte så förtjust i choklad men tokhissar kanelbullekakan! :love:
Saft känns overkill att importera, det har vi så gott om. Tack för förslagen!

Ost är gott! <3
Haha, brynt smör låter så himla otäckt men chili är gott. Kanske ska våga be om en påse. :D
Jag äter endast ostchips egentligen, men gör undantag för brynt smör och chili. Jag tycker inte om bryntsmör-smaken och definitivt inte om chili, MEN de där chipsen ÄR goda, märkligt nog och har inte den där unkna smaken andra smörchips haft tycker jag. :)

• Gilla
Reactions: Sel
Ohh, de syrliga fruktbilarna ja! Jag ska be om en påse!
Brookies har vi så gott om här att jag är less på att se dem redan. :D

Jag har faktiskt hunnit prova chili cheese! De var goda men inte wow. För lite chili. ;)
Jag är inte så förtjust i choklad men tokhissar kanelbullekakan! :love:
Saft känns overkill att importera, det har vi så gott om. Tack för förslagen!

Gillar du godiset knatter? Deras vattenmelon är god och om du gillar hallon-lakrits så är det en nyhet.
I nötväg gillar jag bäst Den lille nøttefabrikken Cashew Smoked red pepper och Trippel Salt søtt och sprøtt. De har en nyhet med Sourcream and onion men den har jag bara köpt, inte provat.
Exotic snacks Cashew jalapeño är också goda.

Gillar du godiset knatter? Deras vattenmelon är god och om du gillar hallon-lakrits så är det en nyhet.
I nötväg gillar jag bäst Den lille nøttefabrikken Cashew Smoked red pepper och Trippel Salt søtt och sprøtt. De har en nyhet med Sourcream and onion men den har jag bara köpt, inte provat.
Hallon-lakrits knattar?!?! :eek::love::love::love:

Nötterna låter likt vårt soritment så de behöver inte ta plats. :D

Skärmklipp.webp

Dessa. Jag skrev det i min tidigare recension i tråden men jag tycker alltså inte ens om nötter som snacks vanligtvis och jag skulle typ kunna äta ihjäl mig på dessa.

Om påsen bara innehållit cashew och inte jordnötter hade det nog varit det bästa snackset som någonsin producerats.

Skärmklipp.webp

@Sel annars är detta mitt tips, tror faktiskt jag missat att recensera denna här?

Gillar man redan vanlig geisha så är detta bara ett step up (krisp är ju alltid bättre). Den påminner om Marabou Pigall men mindre smörig och mer chokladig kan man säga.

När det kommer till påsar (inte choklad) så finns det väl ärligt talat egentligen inget som slår en gammal hederlig Fruxo-påse. På vår lokala Lidl finns de vid kassan och det är tur jag inte handlar där så odta för det blir alltid att jag köper en påse och mölar i mig i bilen på väg hem 😅

Jag älskar Knatter Skogsbär! :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 128
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 522
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 858
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka