Inget skämtÄr det inte för tidigt för aprilskämt...
Men ytterligare ett tecken på att världen har tappat det
Och så priset 25 spänn för 25 cl
Kapitalismen regerar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget skämtÄr det inte för tidigt för aprilskämt...
Oroa dig inte, snart kommer de att kosta 5 kr.Inget skämt
Men ytterligare ett tecken på att världen har tappat det
Och så priset 25 spänn för 25 cl
Kapitalismen regerar
Tänker inte ens betala 5krOroa dig inte, snart kommer de att kosta 5 kr.
Ja! Gubben köpte en sån för att testa vad alla snackade om, som tur var billigt då. Han drack inte ens upp den!!Tänker inte ens betala 5kr
Kommer ni ihåg Prime dryckerna?
En praktikant vi hade berättade att han hade betalt 500:- för en flaska innan de kom till butikerna i Sverige
Det var sådan efterfrågan på dessa drycker pga några influensers som gjorde reklam för hur nyttiga och goda de var eller hur det nu var
Idag säljer de ingenting för de var ju faktiskt inte goda eller speciellt nyttiga
Har aldrig ens smakat en oreo så kommer inte köpa colan heller.Tänker inte ens betala 5kr
Kommer ni ihåg Prime dryckerna?
En praktikant vi hade berättade att han hade betalt 500:- för en flaska innan de kom till butikerna i Sverige
Det var sådan efterfrågan på dessa drycker pga några influensers som gjorde reklam för hur nyttiga och goda de var eller hur det nu var
Idag säljer de ingenting för de var ju faktiskt inte goda eller speciellt nyttiga
Håller med, de är astråkiga. Alla utom pepparkaksoreos - de smakar som pepparkaksdeg!Jag passar på att ge Oreo (kakorna) en diss - tycker verkligen inte att de är goda..så kommer inte att prova den nya smaken heller
Meh! Det är ju Teacakes!
Linda är så jävla goda.......
Deras sån med citronkräm var to die for.. men säljs inte längreLinda är så jävla goda.......
Deras sån med citronkräm var to die for.. men säljs inte längre
En liknande, men den såg fantastisk ut! Tack!!Visa bifogad fil 161738Denna?
Det går att beställa direkt från Lindt
Jag shoppar mitt favoritgodis direkt från lindt.seEn liknande, men den såg fantastisk ut! Tack!!
Samma här, förstår inte alls hypenJag passar på att ge Oreo (kakorna) en diss - tycker verkligen inte att de är goda..så kommer inte att prova den nya smaken heller