Hiss eller diss - del 6

Oroa dig inte, snart kommer de att kosta 5 kr.
Tänker inte ens betala 5kr
Kommer ni ihåg Prime dryckerna?
En praktikant vi hade berättade att han hade betalt 500:- för en flaska innan de kom till butikerna i Sverige
Det var sådan efterfrågan på dessa drycker pga några influensers som gjorde reklam för hur nyttiga och goda de var eller hur det nu var
Idag säljer de ingenting för de var ju faktiskt inte goda eller speciellt nyttiga

En praktikant vi hade berättade att han hade betalt 500:- för en flaska innan de kom till butikerna i Sverige
Det var sådan efterfrågan på dessa drycker pga några influensers som gjorde reklam för hur nyttiga och goda de var eller hur det nu var
Idag säljer de ingenting för de var ju faktiskt inte goda eller speciellt nyttiga
Ja! Gubben köpte en sån för att testa vad alla snackade om, som tur var billigt då. Han drack inte ens upp den!!

Det finns kakor också, jag tänker inte smaka
1738270478502.webp

Har aldrig ens smakat en oreo så kommer inte köpa colan heller.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 024
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 457
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 646
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka