Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter ungefär lika gott som smaksatt bubbelvatten och kaviar. Den kombinationen är inte den bästa...Diss på mangoproviva i samband med ädelost.
De smakerna gifte sig inte väl tillsammans
Håller med !
Har du testat den andra nya också? Strawberry milkshake?
Har du testat den andra nya också? Strawberry milkshake?
Letade efter båda i affären idag men de hade inte fått in någon av de två nya smakerna![]()
Jag tror nog inte heller att jag kommer gilla dom men är ändå nyfiken på smaken, får liksom inte ihop den i min hjärna riktigtNä, köpte inte dom, tror inte jag skulle tycka om dom av nån anledning![]()
Jag har brunt hår med rätt mycket grått iTesta? De är inte särskilt dyra och du kan ju blanda hur "starkt" du vill i balsamet.Det lila fastnade som sagt lite väl bra i mitt röda.
Se till att låta det sitta en bra stund bara. Jag brukar ge det en halvtimme eller så - funkar som en inpackning.
Eller morot och Pepsi Cola/Coca-Cola.Låter ungefär lika gott som smaksatt bubbelvatten och kaviar. Den kombinationen är inte den bästa...![]()
Jag har provat Strawberry milkshake, men det blir en diss. De var nog (?) inte äckliga men inte alls vad jag tänkte mig, de var för syrliga i smaksättningen för att ens påminna om jordgubbsmilkshakeHar du testat den andra nya också? Strawberry milkshake?
Letade efter båda i affären idag men de hade inte fått in någon av de två nya smakerna![]()
Visa bifogad fil 161084Hiss. Tydlig chilismak. Lite lätt hetta. Jag som klenis tyckte det var helt okej. Dock lär det går åt lite dricka till men det behövs ingen brandsläckare om man säger så.
Jag har provat Strawberry milkshake, men det blir en diss. De var nog (?) inte äckliga men inte alls vad jag tänkte mig, de var för syrliga i smaksättningen för att ens påminna om jordgubbsmilkshake
Det tvättas ur som annan semipermanent färg/toning, men på blekt hår sitter det förstås rätt bra och går nog inte ur helt. Vet inte hur det skulle fungera på grå strån men jag tror det skulle bli rätt läckert!Jag har brunt hår med rätt mycket grått i
Frågade min frisör om det går att färga rosa. Hon sa tvärt nej.
Vågar jag prova själv med sån där färg? Lila funkar också, och blått, och rött ...
Sitter det kvar tills det växer ut nytt eller tvättas det ur?
Har du köpt men inte provat ?Jag som köpte hem en påse idag! Nu känner jag mig ännu mer skeptisk![]()
Har du köpt men inte provat ?![]()
Var tvungen att testaTack!!! Såg dessa på maxi idag och tänkte att nån på buke måste testa![]()