Reklamens maktSamma här, förstår inte alls hypen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Reklamens maktSamma här, förstår inte alls hypen
För mig är det nostalgi. Och jag tycker kakorna är goda. Vi fick det skickat till oss från vänner i USA när jag var barn, det var min introduktion till oreo nog innan den började säljas i Sverige.Reklamens makt
Ja en del måste ju tycka de är godaFör mig är det nostalgi. Och jag tycker kakorna är goda. Vi fick det skickat till oss från vänner i USA när jag var barn, det var min introduktion till oreo nog innan den började säljas i Sverige.
Det får nog bli en promenad till affären ikväll.
De var nog extra goda som barn. Primedryckens hype har gått mig helt förbi, tur det! Många produkter idag verkar just rida på vågen av sociala medier via influencers som marknadsför dom. Är det inte liknande nu med den där dyra dubai chokladen som det finns en tråd om?Ja en del måste ju tycka de är goda
Men är de exakt lika goda som när du var barn
Mördande reklam påverkar framförallt yngre och gör saker hysteriskt eftertraktade ibland som tidigare nämnda Prime dryck
Herregud var främst barn och tonåringar tjatade om denna dryck hörde ju hur föräldrarna suckande gav efter ibland
Nu är liksom åtgången minimal alltså måste majoriteten utav de som köpte den inte ens gillat den eftersom de inte köper den längre
Och oreo har väl kört en hel del reklam kanske inte nyligen men nog har jag sett en hel del på tv faktiskt
Exakt och någon eller några tjänar sjukt mycket pengar på att hypa något rejältDe var nog extra goda som barn. Primedryckens hype har gått mig helt förbi, tur det! Många produkter idag verkar just rida på vågen av sociala medier via influencers som marknadsför dom. Är det inte liknande nu med den där dyra dubai chokladen som det finns en tråd om?
Testat Gulf Härnösands årets semla! Det är inte någon jag känner att jag behöver köpa igen, den var rätt söt men jag trodde det skulle vara värre! Absolut ätbar!
Igår blev det också Gulfsemla, Hjortron och vitchoklad, den är
Med tanke på att jag verkligen ogillar Biscoff efter en provsmakning i butik så är jag hellre utan."Creamy Biscoff - En fantastisk semla med krämig biscoff, lättvispad grädde, krispiga kaksmulor samt en uns av kaffe & vanilj "
Testat Gulf Härnösands årets semla! Det är inte någon jag känner att jag behöver köpa igen, den var rätt söt men jag trodde det skulle vara värre! Absolut ätbar!
Igår blev det också Gulfsemla, Hjortron och vitchoklad, den är
Milkshake gjord på sur mjölk?Nu testat dadlar strawberry milkshake... Men de är ju syrliga?! Borde hetat sour strawberry. Jag förstår ingenting.
Milkshake på filmjölkMilkshake gjord på sur mjölk?
Exakt! Jag blev tvungen att kolla så att det inte var Sour Watermelon jag hade köpt! Men det var det inte. Hur som helst så tyckte jag att de var goda ändå.Nu testat dadlar strawberry milkshake... Men de är ju syrliga?! Borde hetat sour strawberry. Jag förstår ingenting.