Hiss eller diss - del 6

För mig är det nostalgi. Och jag tycker kakorna är goda. :D Vi fick det skickat till oss från vänner i USA när jag var barn, det var min introduktion till oreo nog innan den började säljas i Sverige.

Det får nog bli en promenad till affären ikväll. :angel:
Ja en del måste ju tycka de är goda ;)
Men är de exakt lika goda som när du var barn

Mördande reklam påverkar framförallt yngre och gör saker hysteriskt eftertraktade ibland som tidigare nämnda Prime dryck
Herregud var främst barn och tonåringar tjatade om denna dryck hörde ju hur föräldrarna suckande gav efter ibland
Nu är liksom åtgången minimal alltså måste majoriteten utav de som köpte den inte ens gillat den eftersom de inte köper den längre

Och oreo har väl kört en hel del reklam kanske inte nyligen men nog har jag sett en hel del på tv faktiskt

Ja en del måste ju tycka de är goda ;)
Men är de exakt lika goda som när du var barn

Mördande reklam påverkar framförallt yngre och gör saker hysteriskt eftertraktade ibland som tidigare nämnda Prime dryck
Herregud var främst barn och tonåringar tjatade om denna dryck hörde ju hur föräldrarna suckande gav efter ibland
Nu är liksom åtgången minimal alltså måste majoriteten utav de som köpte den inte ens gillat den eftersom de inte köper den längre

Och oreo har väl kört en hel del reklam kanske inte nyligen men nog har jag sett en hel del på tv faktiskt
De var nog extra goda som barn. :D Primedryckens hype har gått mig helt förbi, tur det! Många produkter idag verkar just rida på vågen av sociala medier via influencers som marknadsför dom. Är det inte liknande nu med den där dyra dubai chokladen som det finns en tråd om?

De var nog extra goda som barn. :D Primedryckens hype har gått mig helt förbi, tur det! Många produkter idag verkar just rida på vågen av sociala medier via influencers som marknadsför dom. Är det inte liknande nu med den där dyra dubai chokladen som det finns en tråd om?
Exakt och någon eller några tjänar sjukt mycket pengar på att hypa något rejält

Jag blir snarare tvärtom tänker inte testa om jag inte får smaka gratis ;)

Testat Gulf Härnösands årets semla! Det är inte någon jag känner att jag behöver köpa igen, den var rätt söt men jag trodde det skulle vara värre! Absolut ätbar!
Igår blev det också Gulfsemla, Hjortron och vitchoklad, den är :love:

Testat Gulf Härnösands årets semla! Det är inte någon jag känner att jag behöver köpa igen, den var rätt söt men jag trodde det skulle vara värre! Absolut ätbar!
Igår blev det också Gulfsemla, Hjortron och vitchoklad, den är :love:

"Creamy Biscoff 🍪- En fantastisk semla med krämig biscoff, lättvispad grädde, krispiga kaksmulor samt en uns av kaffe & vanilj " :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:

20250202_142839.webp
Hiss. Bättre än jag trodde. Kan definitivt tänka mej att köpa den igen. Annars brukar jag tycka att kaktus är en trist smak.

Jag undrar om det blivit fel i påsen vid tillverkning eller om de ska vara så här.. är de med smak sour watermelon också rosa? För nu blir jag bra förvirrad över vad det är jag äter.

1738703926637.webp

DISS!
Nu är det väl ingen som är lika knäpp som jag och köper choklad för ca 200 kr :angel:
Men tänker ni ändå att...
Dubai = Gott!
Choklad = Gott!
Oreo = Gott!
Och priset är väl inte så viktigt :p
Så undvik den här plågan!

Mycket oreofyllning, men smakar inte oreo alls. Inte smakar den choklad heller, utan snarare någon konstig blandning av kaffe, pepparkaka och gammal skokartong. Blä!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 024
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 457
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 646
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka