His Highness är död.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cyllene
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 54
  • Visningar Visningar 6 618

Cyllene

Trådstartare
Jag är i chock och det är allmänt kaos.

Highness bröt benet igår när han skulle tappas. Veterinären fanns redan på plats med inget kunde göras.

En av de mest fantastiska individer...

Jag återkommer. Många här skulle betäckt med honom i år, ni får gärna kontakta mig. Jag har inte dator tillgängligt mer idag men pm-a.

/C

Sv: His Highness är död.

Men vad säger du.... Jag blir alldeles kall, fy vad sorgligt!!! :cry: :cry:

jag har också hamnat i chock :eek: Jag förstår ingenting. Trodde det var ett dåligt skämt först :cry:

Nämen så fruktansvärt!:cry:

Jag såg honom bara alltför kort i Globen men det var en härligt hingst som skulle kunna ha gjort stor nytta i både aveln och sporten i många år till!

Usch vad trist på en så fin hingst! Svårt att förstå! Trist!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Så gräsligt!

Vilken förlust.:cry: :cry:

Hur kunde det hända? Ofattbart, han kunde ha blivit en av vår tids avelsmatadorer.

Beklagar.

Nej, fan också...

En av mina favorithingstar, han skulle bli pappa till mitt föl om ett par år... Fy vad trist.

Nej vad tråkigt!! Han var länge med i våra funderingar över hingstval i år men bestämde att ta honom nästa år istället... Tur att det iallafall finns fryst kvar, men det lär väl bli rusning efter de dropparna...

Nej, jag tror inte det är sant, förstår att du är i chock. Han som var så cool och fin.

det finns fryst kvar, men hur mkt vet man ju inte..

Vat inte vad man ska säga, det är bara för hemskt! HH var en riktig superindivid och jah hoppas att han får någon fantastisk ättling som för hans fina blod vidare!

*tröstkramar*

Liknande trådar

Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 277
Senast: Habina
·
Hästvård Hej alla! Måste få skriva av mig lite o kanske höra andras tankar o funderingar. JAG GER UPP! I hela mitt 29- åriga liv har pållarna... 2
Svar
22
· Visningar
3 733
Senast: 333
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka