Hippomundo vs HorseTelex

eventingmania

Trådstartare
Jag är en trogen HorseTelex-användare sedan typ tidernas begynnelse men noterar att Hippomundo är på frammarsch och helt ärligt gillar jag deras artiklar väldigt bra. Någon som har/använder Hippomundo i betalversionen och kan tala om utifall det är värt det? Vet att HorseTelex snart kommer med en ny version och det kan ju oxå bli hur spännande som helst.

Uppdaterar en så här långt egen tråd ;)

Jag köpte prenumeration på Hippomundo och är delvis besviken. Rättningarna av härstamningarna gick snabbt som tusan första veckan och sedan ingenting. Dessutom räknas inte lägre nivåer av tävlingar på nationell nivå. Vilket ju liksom kan visa på en användbar stostam för normalryttaren.

Saknar även inavelsprocent. Men gillar skarpt informationen man kan söka fram gällande hingstars avkommor och prispengar :)

Idag ska de lansera nya HorseTelex så det kanske blir en prenumeration där med ;)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 141
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
22 818
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 186
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 470
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar