Hingstkatalog??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Angela
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 219
Sv: Hingstkatalog??

var inne på Hööks idag och frågade om den....men den hade inte kommit, kanske på fredag sa de!! snacka om att bli snopen....när man vet att den har kommit ut på andra ställen...

var inne på Hööks idag och frågade om den....men den hade inte kommit, kanske på fredag sa de!! snacka om att bli snopen....när man vet att den har kommit ut på andra ställen...
Det var samma sak här i Västerås förra året inne på Hööks...

Har de återinfört avkommornas prestationer? (vem bryr sig om vad en avelshingst själv gör, det är ju vad hans avkommor kan prestera som är intressant!)
Har du fått svar på denna frågan ännu? Jag vill också veta eftersom jag själv inte haft tid att åka in till stan och köpa någon katalog ännu.

Jag har tyvärr inte heller haft tid att göra det och har ingen aning om ifall denna viktiga bit om avkommornas prestationer kommit med i år.

Jag köpte min på Lantmännens i Uppsala förra veckan

Håller med, vem kan ha tyckt att det var en bra idé att ta bort det? det är ju en av de mer relevanta grejerna.

Som stoägare är jag mycket mer intresserad av vad en hingsts avkommor gjort på tävlingsbanan än vad han själv gjort!
Jag förstår verkligen inte hur man resonerat när man tagit bort denna för oss stoägare så oerhört intressanta information:(

Bra!!! Då ska jag kolla i Halmstad på Lantmännen,eller Granngården som det nu heter i morgon.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Willys
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 678
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka