Hingstkatalog??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Angela
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 219
Sv: Hingstkatalog??

om det är SWB:s hingstkalender så skulle den vara i handeln runt 25 mars har jag för mig.

japp jag menar asvh hingst katalog för halvblods avel =)

här sa grodden 27-28 mars nu så jag hoppas på det =):banana:

*knapplån*

Hoppas den kommer i utsatt tid denna gången när man beställt.

Förra gången jag beställde blev jag bra irriterad...då butikerna fick katalogerna en vecka innan jag fick min...dvs fick alltså vänta samtidigt som de fanns ute i handeln*surt*...hade ju redan betalt in flera veckor i förväg.Hade jag vetat det innan-kunde jag lika gärna köpt i butiken.

Du måste haft otur då. Jag har förbeställt i många år, och alltid fått den någon dag innan affärerna börjar sälja den.

Hoppas verkliegn det fungerar iår med.

råkade ut för samma sak för ett par år sedan, men oftast funkar det

det står på Ridsports hemsida att den har kommit ut, så jag antar att vi har den i brevlådan i morgon:D

Jag fick den i brevlådan idag!
Hade beställt den för ett par veckor sedan.

Ojdå. jag har faktiskt inte kollad lådan idag:eek:får väl ta mig en promenad dit då.

Det hade min också gjort, jag tog en sen kvällstur och hämtade den.
nu ks amnabara ta sig tid att bläddra i den lite också:angel:

Jag har inte förhandsbeställt den för jag blev så vansinnigt besviken på förra årets så jag vill titta i den innan jag köper den.
Har de återinfört avkommornas prestationer? (vem bryr sig om vad en avelshingst själv gör, det är ju vad hans avkommor kan prestera som är intressant!)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Willys
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 671
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Valp 2025