Hingstkatalog

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare zavannah
  • Startdatum Startdatum
Z

zavannah

-05 och 06 har jag fått hemskickat en liten tjock hingstkatalog (gratis) med alla vbl hingstar i sverige och vissa fryshingstar i . Med stamtavlor, färgbild, uppstallningsplats osv...
Men jag har ingen aning om var den kommer i från, Ngn som vet ??
Hoppas verkligen jag får en i år också. Himla skoj att titta i.:rofl:

Sv: Hingstkatalog

Det är 2006 års katalog som ligger på deras hemsida. Jag har inte heller fått katalogen för 2007 och jag har både avelsston och tränarlicens :cry:

Det är 2006 års katalog som ligger på deras hemsida. Jag har inte heller fått katalogen för 2007 och jag har både avelsston och tränarlicens :cry:

Min mamma får den och hon har inte haft tränarlicens sen jag tog min 1991 och den enda uppfödningen (2004) sen ungefär den tiden är efter hingst som inte är med i föreningen.

Hm ,har inte heller fått ngn i år än.
Väntar och hoppas .....

Tinafinis:
Har du fått ngt svar på mailet??
Har försökt leta mailadress till dem men hittar ingen.

Ring nåt av de stora stuteriera och fråga vem som får katalogen, det gjorde jag och 2 dgr senare hade jag en st!!!

Hej på er!
jag har också fått de lilla katalogen. Vet varför! Betäckte mitt ena sto 2004, och har bokat betäckning i år. Men de gjorde jag efter jag fick katalogen. E faktiskt lite nyfiken på varför man får den, och vem som får den!! :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 629
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 897
Senast: Tofs
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 957
Senast: TinyWiny
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 728
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka