Hingstkalendern

Veronika

Trådstartare
trillade ner i brevlådan idag, snacka om att jag blev förvånad. Stod ju på Ridsports hemsida att den skulle komma den 1:a Mars.. Så nu har man nåt att fördriva tiden med idag :d

Sv: Hingstkalendern

Då kommer nog min också idag ! var det några nya fotografier på hingstarna i år ! jag har för mig att man gick ut med en rekomendation om att det skulle vara exteriörbilder från sidan.

Hälsningar Helen

Fick förresten en tysk hingstkatalog för någon vecka sedan där fans det bla med en dvd på hingstarna placerad i en liten plastficka på insidan av pärmen :). Smidigt !!! Katalogen var stor som ett A4 papper dessutom så hade de flesta hingstarna både exteriör bild och en huvudbild. Hela layouten var otroligt estetisk tycker jag. Undrar vad det skulle kosta att trycka upp en sådan med de svenska hingstarna ? :idea: Man kanske skulle rekomendera den till ridsport och se vad dom tycker om den och vad dem tror om kostnaden ?

Hälsningar Helen

Oh, panik, varför har jag inte hunnit beställa nån än? *ångrar och skyndar hem från jobbet*

Och jag som tänkte att jag inte skulle hinna få den innan bruksprovet och därför inte beställde någon :smirk:

Det är inte försent att beställa ännu... :smirk:

Ring dom och beställ nu så får du nog besked om hur snabbt du kan få den. :idea:

Hälsningar Helen

Det här är kopierat från ett mail jag fick från ett mail jag fick från någon på ridsportsredaktion:

1. Du betalar in 230 kr på vårt postgiro 27 81 06-0 och anger namn och adress på talongen.
2. Du ringer till redaktionen 0156-132 40 och uppger ditt bankkortnummer/namn/adress.

Lycka till !

Hälsningar Helen

En del bilder var förbättrade ex. vis Casa Grande, Cuper, For Feeling, Marwin, Santa cruz var nu på bild från sidan
Medan tex Camaro M, Highlight o Hip Hop, Jeopardy, Non stop, Rambo nu hade bild under ryttare till skillnad från förra året. Annars inga större sensationer, de flesta bilderna var samma som förra året :mad: Tycker dom borde byta ut en del bilder som inte är så jättesnygga.. Måste ju finnas bättre kort tycker man :smirk:

Dom skickar idag om man ringer in och ger dem sina kontokortsuppgifter :)
0156-13240

Tycker absolut att du ska lägga fram förslaget, dock är jag tveksam till om de nappar på det :smirk: Är väl för mycket jobb för dom..

Jag tror tvärtom, det är nog mer jobb än vad någon av oss kan ana med att få fram en kalender. Tänk bara på vad många som är inblandade - antalet hingsägare tex. :eek:, sedan tilkommer alla dom som arbetar med dels planeringen och även det rent tekniska :eek:. Det blir några stycken...

Har dem sedan sagt att kalendern är beräknad att komma till den 1 mars och den dyker upp nu så är väl det ytterligare ett plus.

Angående bilderna så blir det väl dom som hingsthållarna själva skickar in...

Hälsningar Helen

Men Rambo var ju under ryttare i 04:an..

För övrigt såg jag att det var en annons i Ridsport där hingstägare ombads skicka in nya bilder på sina hingstar. Synd att inte fler hörsammade det :(

Det var nog den annonsen jag tänkte på.

Hälsningar Helen

Rambo under ryttare? Vilken katalog har du? Han är ju äntligen på exteriörbild - och jag tycker fö att han var rätt snygg på bilden.

Då ser jag ännu mera fram emot att få tag i katalogen!

Rambo är ju på min intressanta-lista ;)

clownen skrev:
Jag tror tvärtom, det är nog mer jobb än vad någon av oss kan ana med att få fram en kalender. Tänk bara på vad många som är inblandade - antalet hingsägare tex. :eek:, sedan tilkommer alla dom som arbetar med dels planeringen och även det rent tekniska :eek:. Det blir några stycken...

Har dem sedan sagt att kalendern är beräknad att komma till den 1 mars och den dyker upp nu så är väl det ytterligare ett plus.

Angående bilderna så blir det väl dom som hingsthållarna själva skickar in...

Hälsningar Helen
Naturligtvis är det mycket jobb med att få fram kalendern, det inser väl alla.. Men det blir ju mer jobb om där ska vara mer info + film..

Naturligtvis är det bra jobbat av dom att redan ha den färdig :bow:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 813
Senast: LadySara
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: miumiu
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 262
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka