Hingsthjälp!

oanki

Trådstartare
Jag behöver lite tips på hingstar till mitt avelsto.
hon är e.Mio d'Baugy ee.Sheyenne de Baugy
ue.saygon

Hon har tävlat upp till 135hoppningar. och har haft 3 föl,tagit på första varje gång.
Hon är ca 168 och ganska grov + het.Så jag skulle gärna vilja ha någon "sportigare" modell.

Har ni något tips?

Sv: Hingsthjälp!

Jaguar Mail?

Vet inte vad han lämnar i temperament men han är av ädel sportmodell med stort xx-inslag och den bästa prestationsstam.

Sv: Hingsthjälp!

Jag behöver lite tips på hingstar till mitt avelsto.
hon är e.Mio d'Baugy ee.Sheyenne de Baugy
ue.saygon

Hon har tävlat upp till 135hoppningar. och har haft 3 föl,tagit på första varje gång.
Hon är ca 168 och ganska grov + het.Så jag skulle gärna vilja ha någon "sportigare" modell.

Har ni något tips?

Last Liberty kanske kunde vara ett alternativ?

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 290
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 557
Senast: nexxa
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 652
Senast: Whoever
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka