Har länge funderat på Chacoon Blue till mitt sto e Cornetto-Norson. Blev ännu mer intresserad sedan han hade tre avkommor med på Bruksprovet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har länge funderat på Chacoon Blue till mitt sto e Cornetto-Norson. Blev ännu mer intresserad sedan han hade tre avkommor med på Bruksprovet.
Såg att Ganesco fanns på språngrulla om någon har intresset
Det är väldigt konstigt att man inte kan regga i SWB när de har godkänt flera söner till honom?Det är väl krångel med hans plåtar så jag tror du inte kan regga i SWB i så fall
Har swb fått in allt de begärt från sönerna godkänds de. Så skickar bara fadern in plåtarna blir han säkert godkändDet är väldigt konstigt att man inte kan regga i SWB när de har godkänt flera söner till honom?
O Norson!!! Nu blir jag avundsjuk, om det är Norson efter Nordlys?Har länge funderat på Chacoon Blue till mitt sto e Cornetto-Norson. Blev ännu mer intresserad sedan han hade tre avkommor med på Bruksprovet.
Vilken?Jag vill betäcka med en av 3åringarna som godkändes på bruksprovet men jag vet att det är korkat. Min hjärna och alla normala människor berättar att det är korkat och DET ÄR DET! Men magkänslan försvinner inte.
För att det är ett oprövat sto?Jag vill betäcka med en av 3åringarna som godkändes på bruksprovet men jag vet att det är korkat. Min hjärna och alla normala människor berättar att det är korkat och DET ÄR DET! Men magkänslan försvinner inte.
Ja. Alla säger ju det till mig och jag vet. Inte oprövat+oprövat. Jag vet, vet, vet, vet. Men den där magkänslan...För att det är ett oprövat sto?
Carribean BlueVilken?
Din häst, din magkänsla. Man måste våga chansa oxåJa. Alla säger ju det till mig och jag vet. Inte oprövat+oprövat. Jag vet, vet, vet, vet. Men den där magkänslan...
Fel svar. Du ska skriva "Du är dum i huvudet, lyssna på oss andra!"Din häst, din magkänsla. Man måste våga chansa oxå
Har du tittat på Gasque? Den funderade jag på ett tag då jag hade en vän som ville prova att göra en ponny med mitt fullblodssto.Och jag funderar på om jag ska hitta nån ponnyhingst igen eller om det kanske ska bli ett halvblod. Men jag tror på ponny igen. Får se resultatet på årets men är ganska sugen på en till. Annars hade jag gärna kollat vad som kommer fram på bruksprovet för ridponnyerna. Tur man har tid på sig att stöta å blöta å fundera flera gånger om.
Sist fick jag ju tips här, kanske nån kan komma med tips igen? C- eller D-ponny med bra typ, framför allt bra front. Bra ridbarhet med självbärighet. Får gärna kunna hoppa också. Måste finnas på semin för jag åker inte från Jämtland till Skåne för en betäckning.
Min är welsh/swb e. Risegårds Leo (e. Paddock Camargue, u. Dahlåkras Tiara ELIT) ue. Labrador - Bordeaux (mormor ELIT) 141 cm, hennes allra största styrka är temperamentet men hon rör sig även väldigt trevligt och hoppar bra. Kunde önska lite mer aktion i galoppen och mer självbärighet. Hon är aningens överbyggd så därav att jag söker en BRA front.
Har du tittat på Gasque? Den funderade jag på ett tag då jag hade en vän som ville prova att göra en ponny med mitt fullblodssto.
Och jag funderar på om jag ska hitta nån ponnyhingst igen eller om det kanske ska bli ett halvblod. Men jag tror på ponny igen. Får se resultatet på årets men är ganska sugen på en till. Annars hade jag gärna kollat vad som kommer fram på bruksprovet för ridponnyerna. Tur man har tid på sig att stöta å blöta å fundera flera gånger om.
Sist fick jag ju tips här, kanske nån kan komma med tips igen? C- eller D-ponny med bra typ, framför allt bra front. Bra ridbarhet med självbärighet. Får gärna kunna hoppa också. Måste finnas på semin för jag åker inte från Jämtland till Skåne för en betäckning.
Min är welsh/swb e. Risegårds Leo (e. Paddock Camargue, u. Dahlåkras Tiara ELIT) ue. Labrador - Bordeaux (mormor ELIT) 141 cm, hennes allra största styrka är temperamentet men hon rör sig även väldigt trevligt och hoppar bra. Kunde önska lite mer aktion i galoppen och mer självbärighet. Hon är aningens överbyggd så därav att jag söker en BRA front.