H
Henrik Svensson
Sv: Hingsten warsteiner
Tror ni att Warsteiner (stavning?) skulle passa till mitt sambos sto e.D-Day?
Tror ni att Warsteiner (stavning?) skulle passa till mitt sambos sto e.D-Day?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här var den enda bilden jag hade på datan just nu, så jag sätter in en bättre senare
Jag satt och googlade på min häst Malwa och kom till några gamla sidor på bukefalos. Hon är efter Warsteiner och hennes mamma är efter Marino-Lansiär. Du som skrev inlägget måste äga hennes mamma. Det skulle vara kul att höra lite fakta om henne. Malwa är nu 4 år. Hon blev klass 1 både som föl och på tre års testet. Det har gått bra med hennes inridning. Hon har lite nerv, men är positiv till det mesta. Hennes gångarter har utvecklats till att bli riktigt trevliga och hoppar med glädje(mer än med teknik). Hon är nu ca 1.68cm och tycker själv att hon är vackrast i världen.
Jag ska försöka slänga in en bild på henne!!!!
Vad tror ni???
Hej!
Jag tänkte betäcka med Warsteiner för ett par år sedan. Pratade med stationen han stod på och de sa att det var en kanonhingst att handskas med samt rida. Jan Brink tävlade väl honom? Har hört massa olika åsikter om Warsteiner dock. Att han ger väldigt ojämna avkommor. Både exteriört, humör o storlek osv. jag ville ha en stor avkomma så jag valde bort honom då.
Om jag får tipsa om en hingst så skulle det vara någon av Eklunda Stuteri´s hingstar. Manhattan eller Cornetto = Bästa hoppstammen! Har sett flera avkommer nu och de hoppar som F*n...
Måste bara säga att jag är grymt imponerad av dig och din häst!
Ser så avslappnat ut!
Dom passar inte alla ryttare skulle jag vilja säga.