Hingstar med Lauries Crusador-blod

QuickStar

Trådstartare
Vilka hingstar finns tillgängliga för svensk avel med Lauries Crusador xx blod?

Gärna med LC i första eller andra led :angel:
Jag har inte så stor koll på dressyr hingstarna!

Sv: Hingstar med Lauries Crusador-blod

Är det bara de 3? Lite klent tycker jag allt trodde det skulle finnas betydligt fler :crazy:

Får studera dessa ingående då... Tack!

Vet inte om dom blir tillgängliga för sverige men bluehors har två nya hingstar med det blodet,Dolittle och Lodstar, suuuuuuuuper läckra:love::love:

Jo jag tänkte på han eftersom han var den ända jag känner till, dock var han väl inte tillgänglig i år?

Import nästa år kanske? Han har väl World Cup på mödernet vilket jag tycker är intressant..

Jag såg en hel del föl efter Loredes i somras, och över lag tyckte jag verkligen om det jag såg av dom.'

Det verkar som om han är ganska stark nedärvare av sin typ iallfall:D

Jan Brink kommer sitta på en LC avkomma på nästa års bruksprov OM han hinner få den klar.

Alltså 2008?

Jag såg att det var nån anmäld e: LC i nån annan tråd vill jag minnas.. Leon hette den väl - är det den Brink har??

Fielmann är död, fick avlivas den 16/3 2007 då han gick omkull utomhus och fick en svår fraktur på ryggen..

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 371
Senast: athena
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 980
Senast: lilsan
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 426
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka