• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Shiney
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 742
S

Shiney

Vill betäcka mitt korsningsto nästa år. Hon är en Paintkorsning med MYCKET humör i, hon är verkligen min lilla bitch :D Vill ha en hingst som kan göra avkomman lite mindre bitchig men lite får gärna va kvar. Kan vara kul med lite humör ibland:devil: Hingsten får gärna vara skäck för då borde fölet också bli det för att Shineys mamopap är båda skäckarmen klart som f*n blev inte hon själv en skäck utan hon är stickelhårig. någon som har något förlag på hingst till min Primadonna lägg gärna ut bilder på hingstarna också.:bow:

Sv: Hingst

Vad ska avkomman användas till? Hoppning? Ponnytrav? Distansritt? Western? Plöja potatisåkern? Annat?

Förutom det ameo skriver (plöja potatisåkern:rofl:) så är det intressant att veta om du prioriterar färg framför andra egenskaper?

Om en avkomma till skäckföräldrar inte är skäck har den inte anlaget.

western, ska då tilläga att det skulle vara kul om den blev skäck alltså inte nödvändigt. Shiney är ca 1.50. Vill ha ett trevligt föl med lite humör i (inte lika mkt som Shiney)

En Paint eller Quater kanske?
Finns ju flera trevliga att välja mellan.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 025
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 643
Senast: Ragdoll
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka