Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men hur får man reda på hur hingstägaren gör utan att gömma sig i buskarna och tjuvtitta? jag funderar på att kräva foto eller nåt sånt av en av betäckningarna... men det är väl himla svårt att få ett foto...
såg du hela filmen inklusive när han skulle betäcka??? om jag var med och en hingst gjorde så mot mitt sto och jag hade ett vapen i närheten så skulle jg inte tveka en sekund, snacka om våldtäkt alltså!!! nej en sån ska man ta kulorna för...
Det var någon som sa att du kunde lägga ett halvblod på ditt sto och att det då skulle bli ett halvblod? Det blir ju en halvblodsarab dvs en Partbreed Arab?
Som partbred arab erfodras endast att hästen/ponnyn har 12,5% arabblod från faderns och moderns sida tillsammans. Detta är numer internationella regler.Hos Arab räknas partbreed om hingsten är arab. Då kan du regga den som partbrees. (i alla fall för 11 år sedan).
Men om stoet är ett renrasigt arabsto som betäcks med en renrasig och godkänd halvblodshingst så blir fölet ett havlblod med gröna papper.
Trevlig?
Kolla in det här och säg vad du som stoägare skulle sagt om det var ditt sto som blev utsatt för detta horribla.
Länk klicka på media special
Trevlig?
Kolla in det här och säg vad du som stoägare skulle sagt om det var ditt sto som blev utsatt för detta horribla.
Länk klicka på media special