Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
de bör vara så höga att hästen inte ska vilja hoppa över dem.. så 160-180 cm är en bra höjd.. (om du inte har en avdankad OS-hoppare dvs )
tjockleken på stolparna är 96x96 mm..
enkla "fötter" till stolparna kan du göra såhär
det behövs ca 100-120 cm plank till fötterna och det är bra mkt billigare än 160 spänn för en fot i metall.. *tipsar lite*
annars såg jag en bra hinderfot idag oxå.. man ställer stödet i en rund form och häller på beton/cement så man har en 6-7 cm tjock cementfot..
lite tungt men stabilt =)
Hästmänniskan
Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
Hästmänniskan
Har ni någon gång varit med om att ett försäkringsbolag strulat när köpare ska ta över försäkringen? Har lämnat fullmakt men när köpare...
Hästmänniskan För mig som inte tävlar, men tränar mycket och vill gärna ha en hyfsat utbildad häst (både i dressyr och hoppning), tänker jag att jag...
Hästmänniskan Jag håller med om att det är galet för en hobbyhäst. Men är detta verkligen en hobbyhäst? Eller är det en tävlingshäst/ponny? Det är ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.