Hinderpriser?

S

Sannec1993

Jag måste bara fråga. Jag har fattat det som om hinderstöd, bommar och bomhållare säljs per st? :confused: bommar kan man ju förstå, men? Är det verkligen så svindyrt att man ska betala per hinderstöd?? :devil: Ett hinder kostar ju från 500-3000!?? Hur har man råd till det? :cry: Jag tycker det är konstigt att inte hinderstöd och bomhållare säljs i par, är det någon som håller med? :crazy:

Sv: Hinderpriser?

Fast det blir väl inte billigare bara för att de skulle säljas i par. Vill man ha mängdrabatt så är det väl enklast att köpa en uppsättning med några hinder.

det spelar ju ingen roll om de säljs i par eller per styck om du ändå bara ska köpa två. det kan säkert finnas någon slags mängdrabatt men då lär det handla om över 10 stycken.

det finns en tråd om hur man kan bygga egna hinderstöd, bommar osv och det är inte så svårt som man kan tro. kolla in den vettja :)

Om du inte vill betala nypris för 2 st så:

1. kolla om du kan hitta begagnat
2. använd det som finns att tillgå (trälådor, tunnor och så vidare)
3. bygg eget

Liknande trådar

Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 388
Senast: Crossline
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 616
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 761
Senast: pews1972
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 016

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka