Hinderlöp i sommar..

Prillan

Trådstartare
Hej! jag har fått i uppdrag av min kära dotter som är hinderlärling i England att kolla upp när det är olika hinderlöp i sverige i sommar, men jag hittar det inte nånstans, har sökt på banernas kalender, m.m är det nån som vet?? o är det nån som vet VILKA tränare som kan tänkas söka jockeyer skulle jag vara mkt tacksam om jag kunde få lite tips..hon planerar nämligen vara hemma några månader i sommar (jiippi säger både jag o hennes hästar)
prillan

Sv: Hinderlöp i sommar..

vad kul att vi får en förnyelse på ryttarsidan!
hinderintresserade proffstränare är väl henke engblom, dennis persson, annika källse, tony oscarsson, + kristina lokrants på amatörsidan marie twomey, rein kuningas, anna maria andersson, plus många till

hinderlöpen lär börja i maj på täby och göteborg, i juni är strömsholm ett måste den 17 juni, sen rullar det på till slutet av oktober, var 14 d i snitt på täby resp göteborg
ev kommer blommeröd ha häcklöp i augusti

och inte minst, 15 juli är det racing on the beach på falsterbo horse show med point to point, hästar kan nog finnas tillgängliga för ritter då

övrevoll har regelbundet hinderlöp i perioden slutet av maj till början av oktober

propparna publiceras antagligen i mars - kan beställas från svensk galopp

Sv: Hinderlöp i sommar..

Tack snälla för ditt svar:bow: då vet jag hur jag ska leta, hon håller på o förhandlar med sin tränare nu om att få vara hemma juni, juli o augusti dels för att vi har två unghästar som måste ridas in o det är ju lågsäsong där då men hon får bara "ledigt" om det finns möjlighet att rida löp under den tiden..
mvh
prillan

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 824
Senast: mamman
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 119
Relationer Hej på er. Nu har jag hamnat i en sån tråkig situation som jag inte riktigt kan reda ut på egen hand. :banghead: Så vart är bättre att...
Svar
12
· Visningar
1 607
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 347
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar