Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej jag är 13 år och är 148 cm lång. Jag undrar om ni tycker det är ett hinder inom ridningen att vara kort?. Kommer bli något runt 155 när jag är vuxen. Vill satsa på ridningen men undrar om min korta längd kommer vara ett hinder. Tacksam för svar.
Hej jag är 13 år och är 148 cm lång. Jag undrar om ni tycker det är ett hinder inom ridningen att vara kort?. Kommer bli något runt 155 när jag är vuxen. Vill satsa på ridningen men undrar om min korta längd kommer vara ett hinder. Tacksam för svar.
Nej jag tycker absolut inte att din längd ska hindra dig från att satsa finns många kortare ryttare som det gått bra förHej jag är 13 år och är 148 cm lång. Jag undrar om ni tycker det är ett hinder inom ridningen att vara kort?. Kommer bli något runt 155 när jag är vuxen. Vill satsa på ridningen men undrar om min korta längd kommer vara ett hinder. Tacksam för svar.
Ibland önskar jag också att jag var lite kortare, slippa ryggproblemen.Åh jag önskar att jag var så krt ! Hade haft ett stall fullt av urläckra welshar med massa rörelse i !